تبیان، دستیار زندگی
همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان صفحه تخصصی جامعه و سیاست در تبیان هرمزگان راه اندازی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه اندازی صفحه تخصصی جامعه و سیاست در تبیان هرمزگان

راه اندازی صفحه تخصصی جامعه و سیاست

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان صفحه تخصصی جامعه و سیاست در تبیان هرمزگان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نهمین صفحه تخصصی تبیان هرمزگان با محوریت جامعه و سیاست راه اندازی شد.

راه اندازی صفحه تخصصی جامعه و سیاست

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه مراسم افتتاح این بخش از سایت تبیان هرمزگان گفت: در کشور ما سالهاست که توجه به تقویت محتوای فضای مجازی و سعی در اعمال کنترل بر آن، پا به پای گسترش اینترنت به پیش می‌رود ولی در حال حاضر چیزی که مشاهده می شود آن است که این فعالیت‌ها تا توفیق قطعی فاصله درازی دارند.

دکتر زندوی با اشاره به ضرورت فعالیت دستگاههای فرهنگی در فضای مجازی گفت: با توجه به این که دشمن در جنگ نرم به وسیله ابزارهای مجازی به درون خانواده‌ها رسوخ کرده، لازم است دستگاههای فرهنگی نیز به فضای مجازی وارد شده و از بستر به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش آموزه های دینی با استفاده از ابزار نوین اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر فعالیت های تبلیغی به سبک سنتی سعی کرده با رویکردی جدید و نو و با استفاده از ابزار و امکانات نوین اطلاع رسانی در فضای مجازی نقشی فعال و تاثیر گذار داشته باشد که راه اندازی سایت تبیان و گسترش سایت های استانی دلیلی بر این مدعاست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: رسیدن به اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده در استان هرمزگان در حوزه فعالیت های مجازی نیازمند تقویت زیرساخت های لازم است که این اداره کل با استفاده از تجربیات کارشناسان مختلف در حوزه it توانست نهمین صفه تخصصص با محوریت جامعه و سیاست را راه اندازی کند.

وی در پایان با اشاره به همجواری استان هرمزگان با کشور های حوزه خلیج فارس اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری بخش تخصصی تبیان عربی راه اندازی شود.

وی افزود: در هر یک از صفحات تخصصصی سایت تبیان هرمزگان بخش های همچون گفتگو، خبر، مقاله، معرفی سایت ها و کتابخانه دیجیتال مرتبط و همچنین ویژه نامه های اینترنتی طراحی و بار گذاری می شود.

دکتر زندوی تصریح کرد: سایت تبیان هرمزگان در آخرین ارزیابی سالانه به عنوان یکی از سه استان برتر کشور در حوزه فعالیت های مجازی اتخاب شده است.

تنظیم: هومن بهلولی