تبیان، دستیار زندگی
از آنجا كه نمایشگاه اله‌سیت با محوریت مدیریت شهری برگزار خواهد شد، فضای مناسبی برای حضور مدیران شهری سراسر كشور بوده و دبیرخانه این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری نشست شورای راهبردی فناوری و ارتباطات کلانشهرها

برگزاری نشست شورای راهبردی فناوری و ارتباطات کلانشهرها

برگزاری نشت شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات كلانشهرهای كشور همزمان با اله سیت 90

به گزارش دبیرخانه دائمی اله‌سیت، مهندس آبسالان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد و رئیس ستاد برگزاری اله‌سیت چهارم، از هم زمانی نشست شورای مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداریهای كلانشهرهای كشور با این نمایشگاه خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود به گونه‌ای برنامه‌ریزی گردیده كه اعضای این شورا بتوانند ضمن شركت در جلسات پیش‌بینی شده، بازدید كامل و جامعی از تمام غرفه‌های نمایشگاه اله‌سیت داشته‌باشند و با آخرین دستاوردهای بخش خصوصی و دولتی در حوزه ICT آشنا شوند.

آبسالان در ادامه گفت از آنجا كه نمایشگاه اله‌سیت با محوریت مدیریت شهری برگزار خواهد شد، فضای مناسبی برای حضور مدیران شهری سراسر كشور بوده و دبیرخانه این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی برای انجام نشستهای اختصاصی بین مشاركت كنندگان و مدیران پیش‌بینی نموده تا شركتها بتوانند محصولات خود را در فضایی هم شان موضوع ارائه نمایند.قطعاً شركتهایی كه قصد حضور در اله‌سیت چهارم را دارند نمی‌توانند حضور یكجا و چشمگیر مدیران شهری كه در اصل مشتریان بالقوه محصولات آنان هستند را در نمایشگاه دیگری مشاهده نمایند.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه اله‌سیت در پایان اظهار امیدواری كرد با استقبال مشاركت كنندگان نمایشگاهی تخصصی در حوزه مدیریت شهری و بدین لحاظ منحصر به فرد در منطقه را شاهد باشیم.

گفتنی است چهارمین دوره نمایشگاه اله‌سیت خردادماه سال آینده هم زمان با دومین نمایشگاه خدمات شهری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد .


منبع خبر: سایت فناوری اطلاعات و ارتباطات

بخش حریم رضوی