تبیان، دستیار زندگی
سر مربی جدید تیم صنعت نفت گفت: پذیرفتن مسئولیت تیم صنعت نفت در شرایط کنونی ریسک بزرگی است ولی معتقدم که لیاقت این تیم بالاتر از شرایط کنونی است. ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: کار رسم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیم قاسم پور: ریسک کردم؛ صنعت نفت لیاقتش بالاتر از جایگاه کنونی است

سر مربی جدید تیم صنعت نفت گفت: پذیرفتن مسئولیت تیم صنعت نفت در شرایط کنونی ریسک بزرگی است ولی معتقدم که لیاقت این تیم بالاتر از شرایط کنونی است. ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: کار رسمی را از امروز در تیم صنعت نفت شروع کرده ایم و فعلاً نیز مشکل خاصی وجود ندارد و امیدوارانه به انتظار آینده نشسته ایم.

وی با بیان اینکه قراردادم فقط تا پایان مسابقات لیگ می باشد، اظهار داشت: هر چند از نزدیک شاهد کار تیم صنعت نفت نبوده ام، ولی با سابقه حضورم در این تیم 70 الی 80 درصد ترکیب تیم را کاملاً می شناسم و به نوع و شیوه ی بازی آنها آشنا هستم که به مرور زمان سعی خواهم کرد هماهنگی بیشتری بین بازیکنان قدیمی و جدید ایجاد نمایم.

قاسم پور با اشاره به خروج منصور پور حیدری و بدنبال آن پرویز مظلومی خاطر نشان کرد: طبق قرار داد بسته شده با پور حیدری شرط گذاشته شده بود که اگر سر مربی تیم انصراف داد همراهان وی نیز تیم را ترک کنند، که علاوه بر این از قرار معلوم خود مظلومی نیز علاقه چندانی به ادامه حضور در کنار کادر جدید نداشته اند و به همین دلیل نیز وی نیز از جمع کادر فنی کنار رفت.

وی همچنین با اشاره به دغدغه های مدیران باشگاه صنعت نفت در خصوص حفظ و ارتقای این تیم در مسابقات لیگ برتر، تاکید کرد: شرایط موجود صنعت نفت کاملاً مشخص است و ما نیز ریسک کردیم که این شرایط را پذیرفتیم، هر چند که معتقدم صنعت نفت توانایی صعود تا رده هفتم جدول را نیز دارا است که لازمه اش نیز حمایت باشگاه و تماشاگران خونگرم آبادانی می باشد.

سر مربی تیم صنع نفت در پایان با بیان اینکه بدلیل پر بودن ظرفیت بازیکنان صنعت نفت امکان جذب بازیکنان جدیدی را نداریم، ابراز امیدواری نمود که در نیم فصل دوم بتواند این تیم را به حداقل اهدافش برساند.