تبیان، دستیار زندگی
ن کشتی تا 6 سال آینده به صورت منظم تدوین شده است . محمد رضا طالقانی گفت: علی رغم اینکه قرار بود فقط تا زمان انتخابات مجمع فدراسیون در خدمت مسئولین سازمان تربیت بدنی باشم ، اما محبت و اصرار مردم برای ماندن، باعث گردید خدمتگذار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمد رضا طالقانی :

محبت و اصرار مردم باعث گردید خدمتگذاری را آویزه  گوشم کنم

برنامه های فدراسیون کشتی تا 6 سال آینده به صورت منظم تدوین شده است .

محمد رضا طالقانی گفت: علی رغم اینکه قرار بود فقط تا زمان انتخابات مجمع فدراسیون در خدمت مسئولین سازمان تربیت بدنی باشم ، اما محبت و اصرار مردم برای ماندن، باعث گردید خدمتگذاری به مردم را آویزه  گوشم کنم.

سرپرست فدراسیون کشتی ، ادامه داد: در روز مجمع تمام کسانی که حضور دارند، نمایندگان مردم هستند و اگر به من رای دادند، باید با نهایت تلاش ، وظیفه خود رانجام دهم . اما اگر نبودم باز خدا را شکر خواهم کرد و در راه امام حسین (ع) قربانی می دهم و امیداورم اعضایی که به من رای نمی دهند ، بهترین فرد را انتخاب کنند.

طالقانی درباره  برنامه های آتی خود گفت : من برنامه های خود را به خاطر علاقه  زیاد به کشتی به صورت سه ماه تا انتخابات مجمع 2 ساله تا المپیک آتن 6 ساله تا المپیک بعدی تنظیم کرده ام . در این مدت کوتاه نیز با راه اندازی مسابقات جوانان ، کار پشتوانه سازی را آغاز کرده ایم و قرار بر این است که با اعزام جوانان با مسابقات و تورنمنت های خارجی ، تیم های خارجی که به کشور می آیند نیز ، با تیم های جوانان ما مسابقه دهند .  در زمینه مربیگری، داوری ، دوپینگ و وزن کم کردن نیز همایشهایی برگزار خواهد شد. همچنین با گنجاندن مسابقات آماتور در برنامه های فدراسیون درصددیم شرایط را برای راهیابی نفرات برتر به مسابقات بالاتر فراهم کنیم . البته یادآور می شوم که سوپرلیگ ، لیگ دسته اول ، دوم و لیگهای منطقه ای باشگاههای کشور را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: تا دو ماه آینده کانون کمیته مربیان راه اندازی خواهد شد و در کمیته داوران تغییرات اساسی را ایجاد خواهیم کرد. در این راستا معتقدم باید که "مهدی خالدی" به عنوان استاد فیلا در مراجع بالاتر استفاده شود. در هر حال تمام برنامه های فدراسیون کشتی تبیین شده است تا هر کسی که مسئولیت فدراسیون را بر عهده بگیرد ، بتواند این برنامه ها را انجام دهد.

سرپرست فدراسیون کشتی با تاکید بر برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی حتما باید برگزار شود و هیچ کس بدون مسابقه انتخابی به تیم ملی راه نخواهد یافت . مسابقات پهلوی را نیز برگزار خواهیم کرد تا سنگین وزنهای خود را شناسایی کنیم . همچنین شخصی را مسئول مسابقات محلی مثل کشتی باچوخه خواهیم کرد و از آموزش و پرورش نیز می خواهیم تا لیگ کشتی را در سطح مدارس برگزار کند. برای حفظ استقلال استانها خواسته ایم تا کلیه مسابقات و تورنمنت های بین المللی و کشوری را خودشان برگزار کنند . حتی گوینده سالن از داخل استان باشد ، تا استانها خود کفا شوند و اعتماد به نفس لازم را بدست آورند.

وی در پایان گفت : قهرمان لیگ کشتی فرنگی کشور ، در مسابقات غرب آسیا که از تاریخ 16 تا 18 فروردین ماه در سوریه برگزار می شود، شرکت خواهد کرد و در مسابقات تیم به تیم که با شرکت سه تیم برتر آسیا یعنی قزاقستان ، ارمنسان و ازبکستان در اسفند ماه برگزار می شود، حضور خواهد یافت و تیم اول کشتی آزاد به مسابقات جام جهانی و تیم دوم به مسابقات غرب آسیا فرستاده خواهد شد.