تبیان، دستیار زندگی
سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از امروز 17 بهمن کار خود را آغاز کرده است و حدود 1200 اثر در هفت رشته رقابتی را به نمایش گذاشته است. سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از امروز 17 بهمن کار خود را آغاز کرده است و حدود 1200 اثر در هفت رشته رقابتی را به نمایش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت 1200 اثر در سومین جشنواره تجسمی فجر

رقابت 1200 اثر در سومین جشنواره تجسمی فجر


سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از امروز 17 بهمن کار خود را آغاز کرده است و حدود 1200 اثر در هفت رشته رقابتی را به نمایش گذاشته است. به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، پس از انتخاب و داوری آثار در رشته های عکاسی، پوستر، کاریکاتور در یک مرحله و انتخاب و داوری آثار رشته های سفال و سرامیک، نقاشی، خوشنویسی و نگارگری در دو مرحله 1175 اثر از بین حدود 22 هزار اثر رسیده، به سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر راه یافتند.


در رشته خوشنویسی 161 اثر از 118 هنرمند، در رشته نگارگری 221 اثر از 176 هنرمند، در رشته پوستر 92 اثر از 70 هنرمند، در رشته سفال و سرامیک 88 اثر از 62 هنرمند، در رشته نقاشی 108 اثر از 83 هنرمند، در رشته عکاسی 210 عکس از 158عکاس و در رشته کاریکاتور 295 اثر به سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر راه یافتند.

نمایشگاه «هفت هنر، هفت هنرمند» در خانه هنرمندان ایران از برنامه های جنبی جشنواره هفته گذشته آغازگر سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بود

رشته کاریکاتور سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به صورت بین المللی برگزار می شود که 295 اثر (205کاریکاتور موضوعی- 90کاریکاتور چهره) از هنرمندان ایران و 72 کشور در جشنواره ارائه می شود.

نمایشگاه آثار سومین جشنواره تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران، موسسه فرهنگی، هنری صبا، فرهنگسرای نیاوران، موزه هنرهای معاصر فلسطین و مرکز فرهنگی، هنری انقلاب اسلامی (برج آزادی) و 23استان، جزیره کیش و کشورهای اتریش، ایتالیا، سوریه، فرانسه، غنا و هلند برگزار می‌شود.

نمایشگاه «هفت هنر، هفت هنرمند» در خانه هنرمندان ایران از برنامه های جنبی جشنواره هفته گذشته آغازگر سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بود و مراسم افتتاحیه جشنواره یکشنبه 17 بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود و جشنواره تا 13 اسفند ماه ادامه دارد.

محمود جوادی پور؛ رییس سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و سید عباس میرهاشمی؛ دبیر کل و امیر عبدالحسینی؛ دبیر هنری جشنواره هستند.

بخش هنری تبیان