تبیان، دستیار زندگی
برنامه های  فدراسیون قبل را تداوم بخشد در رقابتهای  22 بهمن کشتی  نمی  گیرم نماینده کشتی  گیران رشته آزاد در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی  گفت: از بین کاندیداها به کسی  رای  خواهم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر، نماینده کشتی  گیران در مجمع فدراسیون:

رئیس آینده باید با القاء مدیریت نوین درکشتی ، برنامه های  فدراسیون قبل را تداوم بخشد
در رقابتهای  22 بهمن کشتی  نمی  گیرم

نماینده کشتی  گیران رشته آزاد در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی  گفت: از بین کاندیداها به کسی  رای  خواهم داد، که برنامه ریزی  کاملی  برای  حرکت مجدد سکان کشتی  داشته باشد و بیشتر چاره ساز مشکلات این رشته باشد. علیرضا دبیر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی  ایسنا، با بیان اینکه با همفکری  و مشورت تمام اعضای  تیم ملی  کشتی  آزاد، به کاندیدای  مورد نظررای  خواهم داد، اظهارداشت: به عنوان نماینده ورزشکاران در انتخابات فدراسیون کشتی به کسیرایخواهم داد که مورد تایید سایراعضای  تیم ملی  کشتی  آزاد نیزباشد، ضمن اینکه معتقدم کسی  که در آینده سکان داری  کشتی  رابرعهده می  گیرد، قبل ازهرچیزی  باید مدیر به معنای  واقعی  باشد، برنامه های مناسبی  را در دستورکارخود برای پیشبرد کشتی داشته باشد، بدون دغدغه ومشکلی  بتواند به  بدنه کشتی  پول تزریق کند، ضمن برخورداربودن از جنبه تبلیغاتی  بالا، به مسایل روزکشتی  شناخت کافی  داشته باشد، تیم را درمسابقات جهانی  در صدراول مطرح کنند، توجه ویژه ای  به کشتی گیران داشته باشد و در نهایت ادامه دهنده برنامه های  رییس فدراسیون گذشته باشد.

دبیر بزرگترین معضل و مشکل فعلی  کشتی  را حاکم بودن مدیریت سنتی  در کشتی  دانست و تصریح کرد:ما باید قبول کنیم، مدیریت سنتی  به درد کشتی  نمی  خورد و هیچ جایگاهی  در سطح دنیا ندارد، بلکه هنری  است که نیاز به مدیریت نوین دارد تا بدرستی  به حرکت درآید . بنابراین هر فردی  که بتواند، در هربرهه ای چنین نگرشی را در کشتی  پیاده کند، برنامه ریزیموفقی برای  آینده کشتی  خواهد داشت.

وی  یادآور شد: علیرغم اینکه فدراسیون کشتی در سال جاری  به مقام اول جهان دست پیدا کرد، و به اعتقاد من بهترین فدراسیون در سال 81 است، اما در عین حال باز هم با بی  توجهی  مسوولین نسبت به این رشته روبرو هستیم.

دبیر تاکید کرد: تمایلی برای  شرکت در انتخابات نداشتم، اما با توجه به مسوولیتی  که برعهده من گذاشتند، برای  اینکه پیش وجدانم شرمنده نباشم، با همفکری سایر اعضای  تیم ملی  به بهترین شخص رای خواهم داد.

دبیر، خاطر نشان ساخت: امیدوارم هر کسی که سکان داری  این رشته را در اختیار می  گیرد، زمان کافی برای  ارایه برنامه ریزهای خود داشته باشد، نه اینکه بعد از یکسال و اندی  در اواسط برنامه هایش مانع انجام فعالیت وی  شوند.

وی  در پایان پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: بدلیل عمل جراحی  که از ناحیه شکم انجام دادم، تا پایان سال 81 قادر به انجام هیچ گونه تمرینی  نیستم، ضمن اینکه به دلیل آسیب دیدگی  موجود در رقابتهای  22 بهمن نیز حضور پیدا نخواهم کرد. اما در مسابقات جهانی  نیویورک در خدمت تیم ملی  خواهم بود تا بتوانیم برای  کشورم افتخار آفرین باشم.