تبیان، دستیار زندگی
بعد از مهرداد اولادى، نوبت جواد كاظمیان است؛ بازیكنى كه شاید دومین تبعیدى پرسپولیس لقب بگیرد. صبح دیروز، یك تماس تلفنى از امارات كافى بود تا شب گذشته جواد كاظمیان و محمدحسن انصارى فرد پاى میز مذاكره كشیده شوند. این تماس تلفن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد کاظمیان در یک قدمی امارات


بعد از مهرداد اولادى، نوبت جواد كاظمیان است؛ بازیكنى كه شاید دومین تبعیدى پرسپولیس لقب بگیرد. صبح دیروز، یك تماس تلفنى از امارات كافى بود تا شب گذشته جواد كاظمیان و محمدحسن انصارى فرد پاى میز مذاكره كشیده شوند. این تماس تلفنى از سوى یكى از باشگاه هاى مطرح اماراتى بود؛ باشگاهى كه در گفت وگو با مدیر برنامه هاى جواد كاظمیان اعلام كرد شماره9پرسپولیس را مى خواهد. در این تماس چند دقیقه اى حرف هاى زیادى زده نشد اما طرف اماراتى اعلام كرد باشگاه مورد نظر كاظمیان را تا پایان فصل مى خواهد، آن هم با پیشنهادى خوب. ظاهراً فردى كه آنسوى خط بود، اعلام كرد تا اولین ساعات امروز جواب مى خواهد. على اصغر مأنوسى فر مدیر برنامه هاى كاظمیان مى گوید: «اسم تیم مورد نظر را نمى گویم ولى همین را بدانید كه جزو3 تیم برتر لیگ امارات است.»

پس پیدا كردن تیم مورد نظر خیلى مشكل نیست. در حال حاضر الوحده، الاهلى و العین3 تیم اول لیگ امارات هستند. در این بین باید الوحده را كنار گذاشت چون این تیم قرار است قرارداد بازیكنى چون نكونام را فسخ كند فقط به این خاطر كه سرمربى جدید باشگاه اماراتى علاقه اى به بازیكنان ایرانى ندارد. الاهلى و العین دو تیم باقیمانده هستند. الاهلى همان تیمى است كه پیش از شروع فصل پس از اینكه نتوانست نكونام را به خدمت بگیرد با كاظمیان مذاكره كرد ولى نتیجه اى از این مذاكرات نگرفت. روز گذشته هم محمد مطر دبیر كل این باشگاه در مورد شایعات اخیر، مبنى بر پیوستن نكونام به الاهلى گفت: «نه با او مذاكره كرده ایم و نه بازیكن دیگرى.»

در این شرایط تنها العین باقى مى ماند. تیمى كه پیش از این خواستار جذب آرش برهانى بود. مأنوسى فر مى گوید: «نمى توانم اسم تیمش را بگویم ولى خیلى نزدیك شده اید!»

تمام این اتفاقات در حالى رخ داد كه قرار بود در جلسه شب گذشته كاظمیان و انصارى فرد، تكلیف این انتقال روشن شود. البته با توجه به مشكلات مالى باشگاه پرسپولیس به نظر نمى رسد كه انصارى فرد و زیردستانش خیلى با این ترانسفر مخالف باشند. انصارى فرد مى گوید: «باید بنشینیم صحبت كنیم. هنوز دقیقاً از شرایط طرف اماراتى آگاه نیستیم.»

این در حالى است كه جواد كاظمیان به گوش مدیر برنامه هاى خود رسانده، خیلى با این انتقال موافق نیست. فرصت زیادى تا جام جهانى آلمان باقى نمانده است و هافبك شماره9 پرسپولیس فكر مى كند با رفتن به امارات، شانس خود را براى حضور در این مسابقات كمتر مى كند.

مأنوسى فر با تأیید این موضوع مى گوید: «نظر جواد خیلى مهم است. اگر او موافق باشد مطمئن باشید كه به زودى با یك تیم اماراتى قرارداد مى بندد.»