تبیان، دستیار زندگی
کافیست مخزن را با آب و چند قطره خوشبوکننده هوا پر کرده و دستگاه را به رایانه وصل کنید. Sauna Boy مثل یک دودکش شروع به ساطع کردن بخار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستگاه بخوری که به رایانه وصل می شود
بخور

طراحان ژاپنی دستگاه کوچکی را ساخته اند که با پورت "یو. اس. بی" به رایانه وصل می شود و همانند یک دستگاه بخور هوای اتاق را مرطوب می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زمانی که برای ساعتهای طولانی در اتاق و مقابل رایانه نشسته اید و مشغول کار هستید احساس می کنید که حفره دهان و بینی شما خشک شده است و نمی توانید به خوبی تنفس کنید؟

گروهی از طراحان ژاپنی به منظور حل این مشکل دستگاهی را ارائه کرده اند که در واقع یک دستگاه بخور کوچک است که از طریق پورت "یو. اس. بی" به رایانه متصل شده و هوای محیط را در زمانی که کاربر مشغول کار با رایانه است مرطوب می کند.

این دستگاه بخور مجهز به یک مخزن کوچک آب است که پس از اتصال به رایانه گرم شده و آب را به بخار تبدیل می کند.

این دستگاه که " سونا بوی" (Sauna Boy) نام دارد تنها در ابعاد 75 در 70 در 80 میلیمتر است و به روشی بسیار ساده عمل می کند.

به طوریکه کافیست مخزن را با آب و چند قطره خوشبوکننده هوا پر کرده و دستگاه را به رایانه وصل کنید. Sauna Boy مثل یک دودکش شروع به ساطع کردن بخار می کند.

براساس گزارش پونتو انفورماتیک، این دستگاه که تنها قادر است 30 میلی لیتر بر ساعت بخار تولید کند به قیمت 18یورو عرضه می شود.


باشگاه كاربران تبیان - ارسالی از shilda