تبیان، دستیار زندگی
ر پیوست" محمدرضا مهدوی مدافع خوش تکنیک اسبق استقلال و تیم ملی که فصل گذشته را در تیم شارلوا بلژیک بازی می کرد ، پس ازکش و قوس های فراوان به تیم مربی سابق خود، سپاهان اصفهان پیوست که صدر نشین نیم فصل لیگ می باشد. مهدوی د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

" لژیونر فوتبال ایران به لیگ برتر پیوست"

محمدرضا مهدوی مدافع خوش تکنیک اسبق استقلال و تیم ملی که فصل گذشته را در تیم شارلوا بلژیک بازی می کرد ، پس ازکش و قوس های فراوان به تیم مربی سابق خود، سپاهان اصفهان پیوست که صدر نشین نیم فصل لیگ می باشد.

مهدوی در مصاحبه تلفنی با بخش ورزشی تبیان گفت: در ابتدا خبر پیوستنم به سپاهان را تأئید می کنم و درهمین جا اعلام می کنم که نیم فصل دوم را به امید خدا با سپاهان آغاز خواهم کرد . امیدوارم با شناختی که از آقای کاظمی دارم هم بتوانم برای سپاهان مفید واقع شوم و هم با ارائه بازیهای درخشان برای این تیم به تیم ملی کشورم بازگردم . مهدوی در پایان با نارحتی افزود: من ازتمامی هواداران تیم محبوبم استقلال شرمنده ام وعذرخواهی می کنم  ، چرا که متأسفانه چاره ای جزاین نداشتم  . من تمام تلاش خود را برای بازگشت به استقلال کردم ، اماهیچ تماسی از سوی مدیران و مسئولان با من گرفته نشد و بی تمایلی آنها نسبت به من به خاطر این است که معتقدند لیست استقلال جایی برای من ندارد.به هرحال امیدوارم شاهد موفقیت تیم سابقم و هوادارن در نیم فصل دوم باشم. با تشکرفراوان از شما به امید دیدار .

در پایان از محمدرضا مهدوی قول یک مصاحبه مفصل و حضوری در تبیان را گرفتیم.