تبیان، دستیار زندگی
مسئولین فدراسیون كشتی گرجستان با ارسال فكسی به فدراسیون كشتی كشورمان اعلام كردند، تیم ملی كشتی آزاد گرجستان در جام جهانی 2006 ساری حضور نخواهد یافت. فدراسیون كشتی گرجستان صبح امروز با ارسال فكسی به فدراسیون كشتی كشورمان كنا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گرجستان از حضور در جام جهانی كشتی كناره گیری كرد


مسئولین فدراسیون كشتی گرجستان با ارسال فكسی به فدراسیون كشتی كشورمان اعلام كردند، تیم ملی كشتی آزاد گرجستان در جام جهانی 2006 ساری حضور نخواهد یافت.

فدراسیون كشتی گرجستان صبح امروز با ارسال فكسی به فدراسیون كشتی كشورمان كناره گیری خود را از حضور در رقابتهای جام جهانی كشتی آزا كه طی روزهای 29 و 30 بهمن ماه جاری در شهر ساری برگزار خواهد شد اعلام كرد.

این گزارش حاكیست، گرجستانی ها علت كناره گیری خود را مشكلات مالی و داخلی عنوان كرده اند و بدین ترتیب برگزاری رقابتها در دو گروه با مشكلی اساسی روبرو شده كه مسئولین فدراسیون كشورمان با مطلع كردن فیلا از این اقدام گرجی ها خواستار جایگزین كردن تیم دیگری شده اند.

گفتنی است، با توجه به در خواست پیشین كشورمان مبنی بر اینكه دو تیم از ایران در رقابتهای جام جهانی حضور یابد احتمال دارد فیلا با این در خواست موافقت نموده و ایران با دو تیم كه احتمالا تیم دوم تیم كشتی آزاد مازندران خواهد بود در رقابتها حضور یابد.