تبیان، دستیار زندگی
پیوند زناشویی مناسب و موانع زندگی مشترک و شیوه های رویارویی با آنها علاوه بر عرضه راه حل های روان شناسانه از تعالیم مذهبی برای تقویت و تحکیم زندگی زناشویی بهره برده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرزهای زناشویی

مرزهای زناشویی

از مهم ترین عوامل برای رشد و شکوفایی روابط زناشویی ایجاد و رعایت آزادی و پذیرش مسئولیت است. وقتی که همسران با هم بار مسئولیت ها را به دوش می کشند عشق شکوفا می شود اما اگر تنها یک نفر بار مسئولیت زندگی را به دوش بکشد دیگری مسئولیت کافی نمی پذیرد و خودخواه و سلطه جو می شود. بنابراین در زندگی زناشویی وجود مرزهایی برای هر دو طرف است. هریک باید مرزها را بپذیرند و در برابر شنیدن پاسخ منفی مقاومت نکنند. کتاب «مرزهای زناشویی» به قلم هنری كلود - جان تاونسند دو تن از روان شناسان مشهور آمریکایی و درباره ویژگی های پیوند زناشویی مناسب و موانع زندگی مشترک و شیوه های رویارویی با آنها تدوین شده است.آنان علاوه بر عرضه راه حل های روان شناسانه از تعالیم مذهبی برای تقویت و تحکیم زندگی زناشویی بهره برده و بر مرزبندی برای خود و نه تسلط بر دیگران تاکید ورزیده اند.

از مهم ترین عوامل برای رشد و شکوفایی روابط زناشویی ایجاد و رعایت آزادی و پذیرش مسئولیت است.

کتاب حاضر دارای فصل هایی با عنوان کشف مرزها، مرزبندی در زندگی زناشویی، حل مشکلات زناشویی و سوء تفاهم در مورد مرزهای زناشویی است و  به خوانندگان خود کمک می کند که زندگی زناشویی موفق و در عین حال لذت بخشی  داشته باشند و در مقابل مشکلاتی که با آن روبرو هستند رفتاری درست نشان دهند که نه تنها به زندگی زناشویی خود لطمه ای وارد نکنند بلکه باعث تحکیم هر چه بیشتر آن نیز شود .

شناسنامه کتاب

مرزهای زناشویی

نویسندگان : هنری كلود - جان تاونسند

مترجم : هادی همامی

ناشر: انتشارات دانژه

این کتاب را از فروشگاه اینترنتی نیز می توانید تهیه کنید.

تنظیم : مرکز مشاوره