تبیان، دستیار زندگی
 هواپیمای حامل بازیكنان و مسوولان تیم فوتبال صباباتری شب گذشتهدر زمان برگشت از اصفهان در فرودگاه مهرآباد دچار مشكل شد به  صورتی كه در هنگام فرود به سختی بر زمین نشست و پس از فرود نتوانست باند اصلی فرودگاه مهرآباد را ترك و به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هواپیمای تیم فوتبال صباباتری از یك سانحه هوایی جان سالم به در بردند.


هواپیمای حامل بازیكنان و مسوولان تیم فوتبال صباباتری شب گذشتهدر زمان برگشت از اصفهان در فرودگاه مهرآباد دچار مشكل شد به

صورتی كه در هنگام فرود به سختی بر زمین نشست و پس از فرود نتوانست باند اصلی فرودگاه مهرآباد را ترك و به سمت باند فرعی حركت كند.

بر پایه این گزارش هواپیمای حامل بازیكنان تیم فوتبال صباباتری پس از فرود با مشكلاتی روبرو شد كه به گفته خدمه پرواز یكی از مشكلات آن باز نشدن به موقع چرخ های هواپیما بود.

در پی بروز مشكلات ، درب هواپیما به مدت 40 دقیقه مسدود بود و كسی نمی توانست از آن خارج شود. ماموران آتش نشانی برای برطرف كردن حوادث احتمالی دور تا دور هواپیما مستقر شده بودند.

مرادی، سرپرست تیم فوتبال صباباتری در گفت و گو یی ، ضمن تایید این خبر تصریح كرد: دقیقا نمی دانیم كه چه مشكلی پیش آمده بود. اما به هر حال این حوادث پیش می آید و نباید در خصوص آن پیش داوری كرد.

سرپرست صباباتری ضمن قدردانی از دقت و سرعت عمل مسوولان فرودگاه و آتش نشانی تایید كرد: مطمئن هستیم كه مسولان امر این مساله را پیگیری می كنند.