تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری پانا از رفتن سعیدلو و انتخاب یکی از مدیران نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی برای سرپرستی وزارت ورزش خبر داد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوستان مشایی در حوالی ورزش

سید رضا موسوی

خبرگزاری پانا از رفتن سعیدلو و انتخاب یکی از مدیران نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی برای سرپرستی وزارت ورزش خبر داد.

در این خبر آمده است:«سید رضا موسوی ، معاون سابق گردشگری سازمان میراث فرهنگی و مدیر عامل فعلی منطقه آزاد قشم در حال حاضر جدی ترین گزینه تصدی وزارت ورزش و جوانان است و به زودی به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب و برای اخذ رای اعتماد ، به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد. مذاکرات مقدماتی در این خصوص با موسوی انجام شده است و او هم برای قبول این پست اعلام آمادگی کرده است. »

نگاهی به رزومه کاری موسوی نشان می دهد که او مسئول روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در دوره تصدی اسفندیار رحیم مشایی بوده و پس از آن در دوره بعدی مسئولیت هایی چون معاونت گردشگری و سپس ریاست منطقه آزاد قشم را بر عهده گرفته است. سوابقی که هیچ یک نشانی از فعالیت ورزشی ندارند. با این وجود در هفته های گذشته و پس از اینکه نام فداحسین مالکی سفیر ایران در افغانستان از سوی افراد نزدیک به دولت به عنوان کاندیدای مورد حمایت برای سرپرستی وزارت ورزش مطرح و با شلوغی های کابل به فراموشی سپرده شد ، نام سید رضا موسوی سر زبان ها افتاده است.

سعیدلو رییس فعلی سازمان تربیت بدنی پس از تبدیل این سازمان به وزارت ورزش و جوانان به عنوان مشاور رییس جمهور منصوب خواهد شد و خبرهایی مبنی بر اینکه سعیدلو به عنوان سفیر ایران به یکی از کشورها خواهد رفت صحت ندارد.

ورزش

فردی نزدیک به مشایی که می تواند به مدت سه ماه سرپرستی وزارتخانه را در دست داشته باشد اما رای گرفتن برای او از مجلس کاری سخت خواهد بود چون یوسف نژاد یکی از مطرح کنندگان طرح وزارتخانه چندی قبل در این باره گفته بود:« مجلسی ها تحت هیچ شرایطی زیر بار گزینه های غیرورزشی برای وزارتخانه جدید نمی روند. »

امیدوار رضایی ، عضو هیات رئیسه و رئیس فراکسیون ورزش مجلس هم به خبرآنلاین گفته بود:« از میان گزینه های غیر ورزشی بهترین گزینه برای سرپرستی خود سعیدلو است که نتایج بدی هم در دوران ریاستش کسب نکرده است.»

پانا همچنین در خبر خود آورده است ، سعیدلو رییس فعلی سازمان تربیت بدنی پس از تبدیل این سازمان به وزارت ورزش و جوانان به عنوان مشاور رییس جمهور منصوب خواهد شد و خبرهایی مبنی بر اینکه سعیدلو به عنوان سفیر ایران به یکی از کشورها خواهد رفت صحت ندارد.

بخش ورزشی


منبع: پانا