تبیان، دستیار زندگی
چهارمین مسابقه سراسری عکس عاشورائیان همزمان با ایام سوگواری حضرت امام حسین به همت انجمن سینمای جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر شرایط حضور ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عکاسان از بام عشق تصویرگری می‌کنند


چهارمین مسابقه سراسری عکس عاشورائیان همزمان با ایام سوگواری حضرت امام حسین به همت انجمن سینمای جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر شرایط حضور در مسابقه را عکس‌های سیاه و سفید یا رنگی در پنج بخش نماز ظهر عاشورا، زن و عاشورا، تعزیه و مراسم بومی، کودکان حسینی و آزاد با موضوع عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در ابعاد حداقل 30 × 24 عنوان کرد و گفت: "آثار ارسالی در هیچ نمایشگاه یا مسابقه دیگری نباید شرکت کرده باشد و آثار راه یافته به بخش مسابقه در نمایشگاهی به همین مناسبت از بیست و دوم اسفندماه جاری به نمایش درخواهد آمد."

علی جعفری افزود: "عکس های ارسالی می بایست از یک نگاتیو تهیه شده و نگاتیو نزد عکاس موجود باشد. عکس های ترکیبی و ساخته شده توسط ابزار گرافیکی پذیرفته نخواهد شد و در صورتی که آثار ارسالی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، عودت خواهد شد."

وی در پایان یادآور شد: "به تمامی شرکت کنندگان لوح شرکت در چهارمین مسابقه و نمایشگاه سراسری عکس عاشورائیان و به نفرات برگزیده در هر بخش جوایز نفیسی به رسم یادبود اهداء خواهد شد. آثار راه یافته توسط برگزار کننده خریداری شده و حق استفاده از عکس های بخش مسابقه برای چاپ در کتاب و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام عکاس برای برگزار کننده محفوظ است."

تمامی علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا دوازدهم اسفند ماه جاری به محل دبیرخانه واقع در اسلامشهر، نبش خیابان امام محمد باقر (ع)، طبقه فوقانی پاساژ کوثر، واحد فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر ارسال یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 4-2365573 تماس حاصل نمایند.