تبیان، دستیار زندگی
دوشنبه 16 بهمن 1357- ضمیمه روزنامه اطلاعات: فاطمه نجات اللهی مادر استاد شهید کامران نجات اللهی با ارسال پیامی از ملت قهرمان ایران، روحانیون، سندیکای نویسندگان و خبرنگاران، استادان و دانشجویان غیوری که در مراسم یادبود استاد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام مادر نجات اللهی استاد شهید


دوشنبه 16 بهمن 1357- ضمیمه روزنامه اطلاعات:

فاطمه نجات اللهی مادر استاد شهید کامران نجات اللهی با ارسال پیامی از ملت قهرمان ایران، روحانیون، سندیکای نویسندگان و خبرنگاران، استادان و دانشجویان غیوری که در مراسم یادبود استاد شهید نجات اللهی شرکت کرده اند و ابراز همدردی کرده اند سپاسگزاری کرد.

در این پیام همچنین آمده است: ایران بیشه شیران و مرکز دلیران است، دل هر سنگی که می شکافیم قلب دلیری از ایرانیان در آن می بینیم، هر مشت خاکی که بر می داریم روح جانباری در آن می نگریم، ترانه جویبار خروش دلاوران را بگوش می سپارد، لاله های سرخ فام حکایت از رخساره های خونین جنگ آوران می کند.

آفرین بر آن رادمردان و جوانان پرشور و غیوری که با خون سرخ خود دامان دماوند و الوند را پر از گل سرخ نمودند.

درود بر روان پاک آن شهدای غرقه بخون و گلگون کفن که در تشییع جنازه فرزند شهیدم کامران نجات اللهی و در زیر رگبار مسلسل جان باختند. درود بر آن رادمردان دلیری که در دورترین نقاط ایران برای بزرگداشت شهادت استاد قهرمان و مبارز خود در جوش و خروش و تظاهرات خونین فرو رفتند و دهها قربانی و صدها زخمی بجای گذاشتند. این شهیدان خفته بخون زنده و جاویدانند و بر سر خوان خدا میهمانند.