تبیان، دستیار زندگی
. « جعفر سلماسی» افتخار وزنه بردای ایران است که همیشه و در همه زمان باید یاد و نامش در جامعه ورزش کشور زنده بماند. حسین رضا زاده، پهلوان و قهرمان وزنه بردای المپیک و جهان در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) ، با گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین رضا زاده، قهرمان وزنه بردای المپیک و جهان: « جعفر سلماسی» افتخار وزنه بردای ایران است.

« جعفر سلماسی» افتخار وزنه بردای ایران است که همیشه و در همه زمان باید یاد و نامش در جامعه ورزش کشور زنده بماند.

حسین رضا زاده، پهلوان و قهرمان وزنه بردای المپیک و جهان در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) ، با گرامیداشت  یاد و خاطره مرحوم « جعفر سلماسی» افزود: سلماسی از قهرمانانی بود که تاریخ ورزش ایران هرگز وی را فراموش نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما در اواخر عمر این بزرگوار با وی آشنایی پیدا کردیم، ولی همیشه راه و منش وی را به عنوان یک الگو در ذهنم داشته وخواهم داشت.

رضا زاده افزود: مرحوم جعفر سلماسی از بزرگانی بود که ورزش و اخلاق را در کنار هم آموخته بود و به صورت عملی نیز آن را به مرحله ظهور رساند که بر این اساس ورزشکاران باید ایشان را به عنوان الگو بارزی در ورزش مد نظر داشته باشند .

قوی ترین مرد جهان با بیان اینکه حمایت از پیش کسوتان همیشه زمینه ساز موفقیت های قهرمانان بوده است، خواهان تمسک ورزشکاران به راه پیش کسوتان زنده یاد و توجه و حمایت پیش کسوتان به قهرمانان شد.

قهرمان سنگین وزن وزنه برداری جهان در پایان از تلاشهای فدراسیون وزنه برداری در زنده کردن راه و روش پیش کسوتان تشکر و قدر دانی نمود.