تبیان، دستیار زندگی
در پی ارتحال، مرحوم علامه شیخ محمد علی العمری، از علمای شیعه‌ی كشور عربستان، روابط عمومی موسسه تبیان با صدور پیامی این ضایعه تأسف بار را خطاب به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و بیت مكرم ایشان، تسلیت گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تسلیت موسسه تبیان به مناسبت درگذشت عالم بزرگ شیعه در عربستان

آیت الله شیخ محمدعلی العمری

در پی ارتحال، مرحوم علامه شیخ محمد علی العمری، از علمای شیعه‌ی كشور عربستان، روابط عمومی موسسه تبیان با صدور پیامی این ضایعه تأسف بار را خطاب به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و بیت مكرم ایشان، تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام بدین شرح است:

ارتحال ملكوتی عالم ربانی، مرحوم علامه شیخ محمد علی العمری (قدس ‌سره ‌الشریف)، كه سالیان پربركت عمر شریفش در اكتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و فرهنگ تشیع در كشور عربستان صرف شد مصیبتی عظیم و جانفرساست. بی‌تردید ضایعة فقدان جانگداز این عالم بزرگ، ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر بر امت بزرگ اسلامی است. ایشان در طول حیات شریفشان منشأ خدمات ارزنده‌ای به اسلام و مكتب تشیع گردیدند و قطعاً بركات آن به عنوان باقیات صالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند آن بزرگوار خواهد بود.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، این مصیبت را به محضر مبارك حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و خصوصاً بیت مكرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از آستان حضرت حق، مغفرت و رضوان و رحمت واسعه‌ و حشر با صلحا و ابرارش را برای آن بزرگوار مسئلت می‌نماید.

تنظیم: هومن بهلولی