تبیان، دستیار زندگی
داد هاشمی نسب از بازی اخراج شد تیم فوتبال عقاب از تیم های حاضر در رقابتهای لیگ دسته اول موفق شد در دیداری تدارکاتی مقابل استقلال به برتری دست یابد . در این دیدارکه عصر امروز به قضاوت حسن نوشه ور و در ورزشگاه مرغوبکاربر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم فوتبال عقاب با دو گل استقلال را شکست داد

هاشمی نسب از بازی اخراج شد


تیم فوتبال عقاب از تیم های حاضر در رقابتهای لیگ دسته اول موفق شد در دیداری تدارکاتی مقابل استقلال به برتری دست یابد .

در این دیدارکه عصر امروز به قضاوت حسن نوشه ور و در ورزشگاه مرغوبکاربرگزارشد ، تیم عقاب با نتیجه دو بر صفرحریف لیگ برتری خود را شکست داد .

گلهای این دیدار در دقایق 70 روی ضربه کاشته تماشایی افشین حاجی پورودر دقیقه 75 توسط جواد مرادی برای تیم عقاب به ثمررسید . ضمن اینکه در دقیقه 35 این دیدارمهدی هاشمی نسب مدافع تیم عقاب دورن محوطه جریمه بر روی مهاجم استقلال مرتکب خطای پنالتی شد و متعاقب آن داور بازی وی را از زمین بازی اخراج کرد. این ضربه پنالتی را که توسط فرزاد مجیدی نواخته شد را توپالویچ دروازه بان سابق استقلال مهار کرد تا یک شانس مسلم گلزنی برای استقلال از دست برود .

در نیمه اول این دیدار دو تیم با ترکیب اصلی خود به میدان آمدند ولی در نیمه دوم مربیان دو تیم ترجیح دادند ازبازیکنان ذخیره و نیمکت نشین خود استفاده کردند .

گفتنی است تیم عقاب که دررقابتهای لیگ دسته اول حضور دارد در نخستین دیدار خود درچارچوب این رقابتها روز 22 شهریور میزبان تیم همای تهران خواهد بود .