تبیان، دستیار زندگی
كاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: باید به حال این فوتبال تاسف خورد كه عده‌ای برای رسیدن به اهداف‌شان می‌خواهند همه را قربانی كنند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زبان کاپیتان استقلال باز شد

فرهاد مجیدی مهاجم استقلال

كاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: باید به حال این فوتبال تاسف خورد كه عده‌ای برای رسیدن به اهداف‌شان می‌خواهند همه را قربانی كنند.

فرهاد مجیدی در واكنش به مشكلات به وجود آمده بین او و باشگاه استقلال در اظهار كرد: دوست نداشتم درباره این مسائل بی‌ارزش حرفی بزنم، اما متاسفانه در این چند روزه اتفاقاتی افتاد كه مجبورم صحبت‌هایی را داشته باشم. برایم جالب بود چرا آقایان در باشگاه استقلال این مسائل را در مطبوعات مطرح كردند؛ بهتر بود آن‌ها واقعیت را می‌گفتند.

وی افزود: جمعه شب گذشته علی فتح‌الله زاده (سرپرست باشگاه استقلال) با یكی از دوستانم تماسی گرفت و با الفاظی ناشایست مسائلی را در مورد من مطرح كرد. وی به دوستم گفته بود كه فرهاد برای ما فوتبال بازی نمی‌كند. فرهاد رفیق واعظی آشتیانی است، "دارد توی كار ما می‌گذارد" و یكسری حرف‌های نامربوط دیگر كه از عنوان كردن آن‌ها خودداری می‌كنم. در پایان هم گفته بود فرهاد از فردا سر تمرین نیاید تا تكلیفش را معلوم كنم.

مجیدی ادامه داد: ‌پس از انتقال این صحبتها به من، سه بار با فتح‌الله زاده تماس گرفتم كه ایشان در هر سه مرتبه تلفن همراهش را جواب نداد. پس از آن با منصور پورحیدری (سرپرست تیم فوتبال استقلال) تماس گرفته و تمامی مطالب را به وی منتقل كردم و ایشان هم از تمام ماجرا باخبر شد. جالب بود كه پس از تمرین فردای آن روز در ساعت 12، آقایان 30 میلیون تومان من را جریمه كردند! اصلا دوست نداشتم این موارد در مطبوعات عنوان شود چرا كه اعتقاد داشتم، این یك مساله خانوادگی است. حتی در چند روز گذشته هم صحبتی با هیچ رسانه‌ای نداشتم. پس از آن دیدم آقایان مسئله برگشت خوردن چكم را علت عدم حضورم در تمرین‌ها اعلام كردند كه متاسفانه این دور از واقعیت بود.

فرهاد مجیدی

كاپیتان تیم استقلال افزود: حتی آن‌ها با كمال وقاحت اعلام كردند كه من 70 درصد مبلغ قرارداد این فصل را گرفته‌ام. واقعا باید به خاطر این فوتبال افسوس خورد. با توجه به اینكه می‌دانم آقایانی که فصل گذشته پس از شكستهای استقلال به یكدیگر پیامک تبریك می‌زدند، حالا اطراف مدیرعامل را احاطه كرده‌اند. در جوابشان باید بگویم كه مبلغ قراردادم در سه سال گذشته كمترین مبلغ را در میان قراردادهای بازیكنان بزرگسال این تیم داشته است. قرارداد من در سال اول مبلغ 170 میلیون تومان داشت كه در سال دوم هم با همین رقم تمدید شد و سال سوم هم تنها به رقم 190 میلیون تومان رسید. این در شرایطی است كه طبق قانون فدراسیون بازیكنان می‌توانند 20 درصد از مبلغ قرارداد هر ساله‌شان را به رقم قرارداد سال بعد اضافه كنند كه من این اضافه را هم دریافت نكردم. در ابتدای این فصل هم پیشنهادی داشتم كه در نهایت با 350 میلیون تومان زیر آن پیشنهاد با تیم استقلال قرارداد بستم.

مجیدی تصریح كرد: این كمال بی‌انصافی است كه آقایان برگشت خوردن چك را علت عدم حضورم در تمرین تیم استقلال بیان می‌كنند. زمانی كه ما برای اردو در تركیه بودیم، چك من برگشت خورده بود و اگر می‌خواستم به این علت در تمرین‌ها نباشم، همان موقع تمرین نمی‌كردم! با توجه به اینكه بدهی سال گذشته تیم را پرداخت كردند، بخشی از مبلغ پرداختی مربوط به سال گذشته من را جزو دریافتی‌های امسالم محاسبه كردند كه با احتساب این مبلغ، باز هم مجموعه دریافتی‌های من 70 درصد نمی‌شود. من به عشق استقلال و هوادارانش به این تیم آمدم و آقایان بدانند كه در انگیزه بازی كردن من در استقلال هیچ نقشی ندارند كه من بخواهم به خاطر آن‌ها در تیم بازی كنم یا نكنم.

مجیدی

كاپیتان استقلال گفت: پس از چندین سال بازی کردن در استقلال که با تمام وجود بازی کردم؛ این جواب من نبود که به من تهمت بی تعصبی می زنند و مرا منتصب به اشخاص کنند. من اگر در این 4 روز صحبت نکردم به احترام مظلومی، فریبا و بچه‌های تیم بوده است. اکنون هم که صحبت می کنم، به دلیلی است که آقایان مواردی مطرح کردند که مجبور شوم حقیقت را برای هواداران بازگو کنم. برای من استقلال، هوادارانش و عشقی كه به این تیم دارم مهم است، چرا كه هر چه دارم از استقلال است. واقعا متاسفم كه این مساله را می‌شنوم. من با پارگی20 سانتی‌متری پایم برای استقلال بازی كردم، پس چطور می‌توانم در كار تیمم بگذارم؟ چطور می‌توانم در كار تیمی كه كاپیتانش خودم هستم بگذارم؟! باید به حال این فوتبال تاسف خورد كه عده‌ای برای رسیدن به اهداف‌شان می‌خواهند همه را قربانی كنند، اكنون هم بازی نمی‌كنم تا خیال آقایان راحت شود. من در فضایی که به من تهمت بی تعصبی می زنند بازی نمی کنم.

وی در پایان خاطرنشان كرد: حالا هواداران بدانند كه چرا در ابتدای فصل گفتم شرایطم برای حضور در استقلال مهیا نیست. حالا هم استقلال بازیكنان بزرگ و لایق زیادی دارد كه مطمئنم نتایج مطلوب را خواهد گرفت. برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم و به عنوان یك برادر كوچكتر از هواداران این تیم كه همواره یار و یاور من بوده‌اند عذرخواهی می‌كنم.

بخش ورزشی

منبع: ایسنا