تبیان، دستیار زندگی
مجموعه تلویزیونی "زیبایی ذهن" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی مراحل نگارش را پشت سر می گذارد. مجموعه تلویزیونی "زیبایی ذهن" که طرح آن در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به تصویب رسیده، از مضمونی اجتماعی و مذهبی برخوردار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا افخمی "زیبایی ذهن" را به تصویر می‌کشد


مجموعه تلویزیونی "زیبایی ذهن" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی مراحل نگارش را پشت سر می گذارد.

مجموعه تلویزیونی "زیبایی ذهن" که طرح آن در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به تصویب رسیده، از مضمونی اجتماعی و مذهبی برخوردار است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده نگارش فیلمنامه تا پایان فروردین ماه سال آینده به اتمام می‌رسد و از همان زمان مرحله پیش تولید برای ساخت این اثر آغاز می شود.

این سریال که به جهت ساختار شباهت هایی با ساخته قبلی افخمی با عنوان "او یک فرشته بود" دارد، درباره وقایعی است که در یک محله قدیمی اتفاق می افتد و داستان بر بستر وقایع امروزی پیش می رود. آغاز ساخت سریال "زیبایی ذهن" از اواسط اردیبهشت ماه سال آینده توسط شرکت حنان فیلم خواهد بود و این اثر برای ارایه در قالب 13 قسمت 45 دقیقه ای و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی "او یک فرشته بود" به کارگردانی علیرضا افخمی داستان خانواده‌ای بود که در کنار هم زندگی آرام و بی دغدغه ای را می گذرانند، اما حضور زنی که به خاطر تصادف پدر خانواده به خانه آنها می آید، شرایط زندگی و آرامش آنها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. در این سریال ثریا قاسمی، حسن جوهرچی، مریم کاویانی، بهاره افشار و مرتضی ضرابی بازی می کردند.