تبیان، دستیار زندگی
در شش شب نخست این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری از ساعت 18:45 به ایراد سخنرانی می‌پردازد و در شش شب بعد نیز حجت الاسلام و المسلمین رفیعی با موضوع دعا و نیایش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم عزاداری با حضور تولیت عظمی آستان قدس

مراسم عزاداری با حضور تولیت عظمی آستان قدس

با حضور تولیت عظمی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود؛

مراسم عزاداری حسینیه و كتابخانه امام رضا(ع) در دهه‌ی آخر صفر

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم عزاداری حسینیه و كتابخانه‌ی امام رضا(ع) در دهه‌ی آخر صفر با حضور آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت عظمی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ر‌سانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با بیان این مطلب افزود: مراسم عزاداری حسینیه و كتابخانه امام رضا(ع) به مدت 12 شب ادامه دارد كه از ساعت 17:40 با برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت قرآن كریم، زیارت عاشورا، بیان احكام، سخنرانی و مرثیه سرایی و سینه زنی همراه است.

وی تصریح كرد: در شش شب نخست این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری از ساعت 18:45 به ایراد سخنرانی می‌پردازد و در شش شب بعد نیز حجت الاسلام و المسلمین رفیعی با موضوع دعا و نیایش در سیره نبوی سخنرانی می‌كند.

حسینی اظهار داشت: در این مراسم قرائت قرآن توسط عرفانیان و حسنی‌زاده، زیارت عاشورا توسط امیر عارف و حمید اكبری، بیان احكام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین دارینی، مرثیه سرایی و سینه زنی توسط رضا آتشبار و كریم‌خانی برگزار می‌شود.


منبع: پایگاه آستان قدس رضوی

بخش حریم رضوی