تبیان، دستیار زندگی
آنچه که در خبرگزاری ها مهم است کیفیت آن است، زیرا هر کدام که به راستی و راستگویی نزدیکتر باشد، شوق انسان را به گوش دان بیشتر می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئولیت مهم خبرگزاری درکلام امام


انعکاس صادقانه اخبار و خنثی کردن تلاش های دشمنان، مسئولیت مهم خبرگزاری


امام خمینی

آنچه که در خبرگزاری ها مهم است کیفیت آن است، زیرا هر کدام که به راستی و راستگویی نزدیکتر باشد، شوق انسان را به گوش دان بیشتر می کند.

در جمهوری اسلامی باد صادقانه تمامی اخبار و خصوصا مسائل مربوط به جنگ و نحوه برخورد دولت های بزرگ با ملت ایران برای مردم بازگو شود.

امروز کارهای ایران مورذد توجه دنیا و خبرگزاری ها و مطبوعات و رادیو و تلویزیون هاستو همه آنها مراقب هستند که چیزی پیدا نموده و با اضافات  ودروغپردازی ها به جمهوری اسلامی صدمه وارد سازند و با مصاحبه های صد در صد دروغ با افراد مغرض، یا اظهارنظرهای بی مورد درباره افراد می خواهند اذهان مردم را منحرف سازند و یکی از چیزهایی که زیادروی آن تبلیغ می کنند مساله انقلاب و اسلام است، چرا که مسلم است اگر اسلام رشد پیدا کند جلوی خائنین را می گیرد. و اگر ما می گوییم که انقلاب باید صادر شود، یعنی اسلام باید در همه جا رشد پیدا کند و ما بنا نداریم در جایی دخالت نظامی کنیم.

من امیدوارم خبرگزاری جمهوری اسلامی به واسطه خصوصیتی که در آن هست رشد نموده و همه ما و شما در کارها خداوند را ناظر خود ببینیم و به اندازه مسئولیت تبلیغ نموده و تلاش های دشمنان را خنثی سازیم.(1)

پی نوشت:

1-4/7/61- بیانات امام در جمع کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی، صحیفه نور،ج17،ص39


منبع:کتاب تبلیغات از دیدگاه امام خمینی

بخش ارتباطات