تبیان، دستیار زندگی
اتفاقاتی عجیب باعث اخراج شیث رضایی از پرسپولیس شده‌اند؛ اتفاقاتی که خود شیث دوست ندارد در مورد آن‌ها واضح صحبت کند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخراج شیث؛ از آلمان تا دبی

دایی و شیث رضایی

اتفاقاتی عجیب باعث اخراج شیث رضایی از پرسپولیس شده‌اند؛ اتفاقاتی که خود شیث دوست ندارد در مورد آن‌ها واضح صحبت کند.

همه چیز از اردوی آلمان شروع شد؛ زمانی که علی دایی از شیث رضایی خواست آمار دو بازیکن را بگیرد: «راستش را بخواهید شروع اختلافات من و دایی مربوط به اردوی آلمان است. اتفاقی که در اردو افتاد و از بخت بد من کریم باقری، کاپیتان اول تیم در آنجا حضور نداشت. اجازه بدهید این مسائل پیش خودم بماند. فقط این را می گویم که دایی از من خواست تا آمار 2 بازیکن را بگیرم اما یکسری اتفاقات باعث بروز سوء تفاهماتی شد و از همان روز این اختلافات پیش آمد.»

علی دایی از شیث رضایی خواسته بود تا در غیاب کریم باقری، آمار دو بازیکن تیم ملی را بگیرد؛ دو بازیکنی که یکی از آن‌ها ظاهرا نقش پررنگی در اخراج شیث از پرسپولیس داشته. از آن زمان به بعد رابطه دایی و شیث رضایی با هم خیلی خوب نبود تا این‌که دایی خودش اعتراف کرد می‌خواسته بعد از بازی با ملوان، شیث را اخراج کند. اما او به این دلیل که دربی نزدیک بود و امکان داشت تیم در دربی ببازد و اخراج شیث در این باخت پررنگ شود، شیث را اخراج نکرد.

فرهاد مجیدی شیث رضایی داربی 69

در دربی هم به خاطر وضعت خط دفاعی پرسپولیس، دایی مجبور شد شیث رضایی را به زمین بفرستد. او در آخرین دقایق مسابقه و در حالی که در موقعیتی بود که می‌توانست مانع گلزنی فرهاد مجیدی شود، نتوانست جلوی گلزنی او را بگیرد تا دایی با این تفکر که شیث عمدا جلوی گلزنی مجیدی را نگرفته، رابطه‌اش را با او بدتر کند.

همه این‌ها روی هم جمع شد تا این‌که یکی از روزنامه‌ها به نقل از شیث رضایی نوشت: «من آخرش دایی را کله می‌کنم.» این روزنامه، این جمله را از محفلی خصوصی نقل کرده بود که همین شایعات دوباره رابطه دایی وشیث را تیره‌تر کرد. همین مسائل باعث شد دایی برای اولین بار شیث را اخراج کند. اما شیث با حضور در تمرین تیم‌های ب و امید پرسپولیس، موج خبری راه انداخت که به ضرر علی دایی تمام می‌شد. از طرفی پرسپولیس هم نتایج بدی می‌گرفت و هر لحظه امکان داشت علی دایی اخراج شود. نتایج بد پرسپولیس که یکی از دلایل اصلی آن ضعف خط دفاع بود باعث شد تا علی دایی شیث را به تیم برگرداند.

اما بازگشت او زیاد دوام نیاورد. شیث دوباره بعد از بازی با زنیت سن پترزبورگ از پرسپولیس اخراج شد؛ این بار به دلیل اهانت به هواداران پرسپولیس. ظاهرا او زمانی که در این مسابقه اشتباهی فاحش داشت و تعویض شد، با شعار چند هوادار تیم روبه‌رو شده که دایی را تشویق و او را هو می‌کردند و با آن‌ها درگیری لفظی داشته. دایی هم که متوجه این موضوع می شود بعد از بازی در رختکن را می‌بندد و به شیث می‌گوید به تهران برگرد.

شیث رضایی

یکی دیگر از مسائلی که باعث شد علی دایی نسبت به شیث رضایی دید خوبی نداشته باشد، حرفی بود که سهراب بختیاری‌زاده بعد از بازی با صبای قم زد. سهراب بعد از این مسابقه در مصاحبه با خبرگزاری‌ها گفت که از یکی از بازیکنان صبا شنیده، یکی از بازیکنان پرسپولیس در جریان مسابقه گفته: «همان بهتر که داریم می‌بازیم. با این باخت علی دایی نابود می‌شود.» این موضوع به گوش علی دایی رسید و به او گفته شد که آن بازیکن، شیث رضایی بوده. شیث رضایی در مورد این موضوع می‌گوید: «در بازی مقابل صبا با این که مریض بودم و به دکتر زرینه گفته بودم دایی از من استفاده کرد. بعد هم آمد و گفت بچه های صبا به او گفته اند شیث به او فحش داده. خداوکیلی این انصاف است؟ یعنی تمام بارشکست باید گردن من می افتاد؟ اگر من نبودم چه می خواستند بگویند؟» با این‌که شیث رضایی این مسائل را قبول ندارد، اما ظاهرا او به دلیل همین مسائل از پرسپولیس اخراج شده است؛ نه فقط درگیری با چند هوادار تیم در جریان مسابقه با سن پترزبورگ.

بخش ورزشی

منبع: خبرآنلاین