تبیان، دستیار زندگی
در حالیکه طی هشت ماه گذشته باشگاه استقلال بدون حضور اعضای هیئت مدیره و تنها با سرپرستی علی فتح‌الله‌زاده اداره می‌شد، سازمان تربیت بدنی برای معرفی اعضا به جمع بندی نهایی رسیده و بزودی اعضای هئیت مدیره آبی پوشان معرفی خواهد شد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی گزینه های هیئت مدیره استقلال

تیم فوتبال استقلال


سازمان تربیت بدنی برای معرفی اعضا به جمع بندی نهایی رسیده و بزودی اعضای هئیت مدیره آبی پوشان معرفی خواهد شد.


در حالیکه طی هشت ماه گذشته باشگاه استقلال بدون حضور اعضای هیئت مدیره و تنها با سرپرستی علی فتح‌الله‌زاده اداره می‌شد، سازمان تربیت بدنی برای معرفی اعضا به جمع بندی نهایی رسیده و بزودی اعضای هئیت مدیره آبی پوشان معرفی خواهد شد.

در شرایطی که طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد وضعیت هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده است، تازه‌ترین خبرها حکایت از آن دارد که بزودی اعضای نهایی هیئت مدیره این باشگاه از سوی سازمان تربیت بدنی معرفی خواهد شد.

براین اساس از مسعود زریبافان رئیس پیشین مجمع باشگاه، داوود مددی مدیرعامل پیشین سازمان تامین‌اجتماعی، امیدوار رضایی نماینده مجلس شورای اسلامی، محمدعلی زهره‌ای معاونت اداری، مالی و پشتیبانی نهاد ریاست‌جمهوری و احمد صابری ظفرقندی مشاور و مدیرکل حوزه دفتر رئیس‌جمهوری به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های سازمان تربیت بدنی برای حضور در هیئت مدیره استقلال نام برده شده و مذاکرات و گفتگو‌های دوطرفه در این خصوص مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

به نظر می‌رسد با توجه به زمان محدود برای معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به AFC، شانس این نفرات برای حضور در هیئت مدیره آبی‌پوشان بیشتر از همه گزینه‌هایی است که تاکنون از آنها نام برده شده است.

ضمن اینکه علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال هم که نامش در اعضای هیئت مدیره قرار ندارد، طی روزهای آینده حکم مدیرعاملی باشگاه را دریافت خواهد کرد.

با استعفای امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در اواسط خردادماه سال جاری، اعضای پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از دیدار با علی سعیدلو از سمت خود استعفا کردند. خسرو دانشجو، امیدوار رضایی، سعید نفریه، علی انصاری و واعظ آشتیانی اعضای پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال بودند.

بخش ورزشی

منبع:مهر