تبیان، دستیار زندگی
آر‌ی‌هان، مربی نامدار هلندی صبح امروز وارد تهران شد و رسما قرارداد 18 ماهه‌ی خود را با باشگاه پیروزی امضا كرد. به گزارش خبرگزاری تبیان  آری هان که سکان رهبری تیم فوتبال پرسپولیس تهران را عهده دار شد، ساعت 10 صبح امروز (سه شن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرارداد 18 ماهه‌ی پرسپولیس با آر‌ی‌هان منعقد شد


آر‌ی‌هان، مربی نامدار هلندی صبح امروز وارد تهران شد و رسما قرارداد 18 ماهه‌ی خود را با باشگاه پیروزی امضا كرد.

به گزارش خبرگزاری تبیان  آری هان که سکان رهبری تیم فوتبال پرسپولیس تهران را عهده دار شد، ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه ) وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و هنگام ورود به پاویون فرودگاه با استقبال گرم مسوولان این باشگاه مواجه شد.

قرارداد مربی سابق تیم های فاینورد ، اندرلشت، استاندارد لیژ ، آستریاوین، اشتوتگارت با پرسپولیس یکسال و نیمه است و از اول اسفند ماه به طور رسمی روی نیمكت تیم پرسپولیس می‌نشیند.

آری هان فردا راهی هلند خواهد شد.

آری هان فردا راهی هلند خواهد شد.

وی یك دستیار هلندی با خود به تهران خواهد آورد كه سابقه‌ی حضور در تیم ملی هلند را داراست و در حال حاضر نیز در مدرسه‌ی فوتبال آژاكس مشغول فعالیت است.

باشگاه پیروزی در نظر دارد مدیریت تیم‌های پایه این باشگاه را نیز به آری‌هان بسپارد و چند بازیكن سابق پرسپولیس نیز زیر نظر وی تجربیات مربیگری را بیاموزند.

به گفته‌ی انصاری‌فرد مبلغ قرارداد این مربی هلندی كمتر از پیشنهاد گونش است و بیشتر آن نیز از محل اسپانسرهایی كه خودش به باشگاه می‌آورد تامین خواهد شد.

«آری‌هان» پس از حضور در باشگاه پیروزی و دیدار با انصاری‌فرد، ساعت 15 امروز در آکادمی ملی المپیک جوابگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.