تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دعوت رسمی باشگاه النصر امارات ، روز پنج شنبه یازدهم اسفند ماه سال جاری در دوبی دیدار دوستانه ای با این تیم اماراتی برگزارخواهد کرد.  این بازی تدارکاتی به مناسبت خدا حافظی "حسن سهیل "ملی پوش با س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس 11 اسفندماه به مصاف النصر امارات می رود

تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دعوت رسمی باشگاه النصر امارات ، روز پنج شنبه یازدهم اسفند ماه سال جاری در دوبی دیدار دوستانه ای با این تیم اماراتی برگزارخواهد کرد.

این بازی تدارکاتی به مناسبت خدا حافظی "حسن سهیل "ملی پوش با سابقه باشگاه النصر برگزار می شود و تیم پرسپولیس روز سه شنبه نهم اسفند ماه با 40 بازیکن و همراه به دوبی سفر خواهد کرد.

تمامی هزینه های سفر پرسپولیس توسط این باشگاه اماراتی پرداخت می شود ، ضمن اینکه تیم پرسپولیس بابت این سفر پانزده هزار دلار دریافت خواهد کرد . هماهنگی های لازم در خصوص سفر تیم فوتبال پرسپولیس به امارات با فدراسیون فوتبال صورت گرفته و اعضای این باشگاه بمدت 4 روز میهمان النصر خواهند بود .

تیم پرسپولیس روز سه شنبه نهم اسفند ماه جاری به امارات می رود و روز جمعه دوازدهم ماه آینده به تهران باز خواهد گشت . اعضای تیم فوتبال پرسپولیس را 30 نفر تشکیل می دهند و سه خبرنگار بهمراه هفت همراه به امارات سفر خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد فردا( سه شنبه ) طبق قرعه کشی سه نماینده را از روزنامه های ورزشی خبرگزاری ها وصدا وسیما برای سفر به امارات تعیین کند. بدین منظوریک خبرنگار از روزنامه های ورزشی ، یک خبرنگاراز خبرگزاری ها و یک خبرنگار ازصدا و سیما انتخاب خواهند شد. نحوه قرعه کشی برای اعزام سه خبرنگار ازصدا و سیما اعلام خواهد شد . این باشگاه مقررنموده که برای هرسفر خارجی ، سه خبرنگار رابا هزینه خود همراه با اعضای تیم پرسپولیس اعزام کند و سفر به دوبی اولین حرکت دراین خصوص خواهد بود .