تبیان، دستیار زندگی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و القادسیه‌ی كویت در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 17 اسفند ماه سال جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.  پس از آن كه AFC در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال شرایط میزبانی تیم فولاد خوزس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزشگاه آزادی میزبان لیگ قهرمانان آسیا


دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و القادسیه‌ی كویت در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 17 اسفند ماه سال جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پس از آن كه AFC در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال شرایط میزبانی تیم فولاد خوزستان در شهرهای اهواز و آبادان را نپذیرفت؛ فدراسیون با هماهنگی مسوولان فولاد خوزستان پیشنهاد میزبانی فولاد در استادیوم آزادی را مطرح كرد. بر اساس توافق به عمل آمده دیدار این تیم برابر القادسیه كویت در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم یكصد هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

فولاد خوزستان هم چنین به ترتیب در روزهای دوم و 22 فروردین 85 نیز در دمشق و تاشكند میهمان الاتحاد سوریه و پاختاكور ازبكستان خواهد بود.

نواصرزاده، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان به خبرنگاران گفت: در تلاشیم استادیوم تختی اهواز برای دور برگشت مسابقات آماده شود ولی اگر تحت هر شرایطی این اتفاق نیفتاد سایر بازی‌ها را نیز در استادیوم آزادی میزبانی خواهیم كرد.

وی تصریح كرد: با فدراسیون فوتبال هماهنگ هستیم و سعی خواهیم كرد میزبان خوبی باشیم.

نواصرزاده همچنین با اشاره به شرایط پرنوسان تیم فولاد در مسابقات لیگ برتر گفت: هر چند عملكرد خوبی در لیگ نداشته‌ایم ولی معتقدیم كه لیگ قهرمانان آسیا جریان جدیدی است كه قطعا با انگیزه‌ی بیشتری پیگیر آن خواهیم شد.

وی تاكید كرد: هیچ تغییرات فنی برای لیگ قهرمانان نداریم. با نیكولیچ و كادر كنونی برنامه‌های تیم را دنبال خواهیم كرد تا از جایگاه فوتبال ایران در مسابقات آسیایی دفاع كنیم.