تبیان، دستیار زندگی
اعتراض كردن بی فایده است پس از لغو قریب الوقوع دیدار تیم های پرسپولیس و كشت و صنعت كارون شوشتر از سری مسابقات جام حذفی مربی پرسپولیس در این خصوص توضیح داد. ناصر ابراهیمی در گفت و گو یی اعلام داشت: صبح امروز به ما خبر دادند ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناصر ابراهیمی:لغو بازی به ضرر ما شد

اعتراض كردن بی فایده است

پس از لغو قریب الوقوع دیدار تیم های پرسپولیس و كشت و صنعت كارون شوشتر از سری مسابقات جام حذفی مربی پرسپولیس در این خصوص توضیح داد.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو یی اعلام داشت: صبح امروز به ما خبر دادند بازی لغو شده است كه واقعا از این مسئله ناراحت شدیم.

مربی پرسپولیس در ادامه افزود: برای برگزاری این بازی واقعا آماده بودیم، علت لغو این دیدار زمین استادیوم آزادی عنوان شد به عقیده من بهتر است برای مجموعه ورزشگاه آزادی فكری اساسی صورت گیرد تا در صورت كوچك ترین برف یا بارانی دچار مشكلات اینچنینی نشویم.

وی در ادامه اظهار داشت: باید برای زمین آزادی فكری اساسی صورت گیرد و با زدن چادرهای برقی در مواقع برف یا باران جلوی هر گونه مشكلی را بگیرند كشور ما چهار فصل است و ما باید در درجه اول شرایط جوی را لحاظ كنیم تا با مشكلاتی از این دست در فصول سرد سال كه معمولا مسابقات لیگ ما جریان دارد مواجه نشویم.

ابراهیمی تصریح كرد: به عقیده من عدم انجام این بازی به ضرر پرسپولیس شد چون تیم ما در آمادگی كامل قرار داشت تیم ما روند رو به رشدی را آغاز كرده بود كه قطع این روند می تواند مضراتی را برای ما در پی داشته باشد.

با وجود غیبت بازیكنانی نظیر رهبری فرد، باقری، علیزاده و اسدی درصدد برد برابر تیم خوب و یكدست كشت و صنعت بودیم. ضمن این كه باید بگویم هم تیم ما و هم تیم كشت و صنعت از بابت لغو این دیدار متضرر شدند جدا از جنبه های فنی دو تیم چند میلیون از عدم برگزاری این بازی ضرر كردند.

به هر حال می دانیم اعتراض كردن به این موضوع بی فایده خواهد بود.