تبیان، دستیار زندگی
سسابقه دارت بدنبال فراخوان همایش فجر آزادگی برای شرکت در قسمت مسابقه ورزشی ، روز یکشنبه مورخ 9بهمن ماه 1384 به همت انجمنهای تخصصی تبیان در موسسه تبیان برگزار گردید. در این مسابقه که رأس ساعت 14 و با حضور تیم ویژه برگزاری مسا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه ورزشی همایش فجر آزادگی


سسابقه دارت بدنبال فراخوان همایش فجر آزادگی برای شرکت در قسمت مسابقه ورزشی ، روز یکشنبه مورخ 9بهمن ماه 1384 به همت انجمنهای تخصصی تبیان در موسسه تبیان برگزار گردید.

در این مسابقه که رأس ساعت 14 و با حضور تیم ویژه برگزاری مسابقه از انجمن دارت ایران، برگزار شد، 45 نفر شرکت کننده، به رقابت پرداختند.

مسابقات به صورت یک حذفی و با قانون COUNT UP 101 و بوسیله سه دستگاه تخته دارت انجام شد.

در ابتدای برگزاری مسابقه ، پس از پذیرایی از شرکت کنندگان، خانم شیدائیان سرپرست تیم اعزامی از انجمن دارت به معرفی ورزش و بیان قوانین آن پرداخت.

سپس مسابقات در دو سری برگزار گردید که در سری اول، آقایان در دوگروه کاربران و کارمندان بمدت یک ساعت به رقابت پرداختند.

در این سری ، در گروه کاربران آقایان نقاش و ابراهیمی به دیدار نهایی راه یافتند که در پایان آقای ابراهیمی عنوان اول را کسب کردند.

در سری دوم مسابقه که از ساعت 3:30 آغاز شد خانم ها نیز در دو گروه رقابت خود را آغاز کردند که در گروه کاربران خانم ها آقاجانی و توسلیان به دیدار نهایی راه یافتند که خانم توسلیان نفر اول شدند.

لازم بذکر است که همایش فجر آزادگی روز جمعه 14 بهمن در تالار تماشاخانه مهر بمناسبت دهه محرم قیام خونین امام حسین ( ع ) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ( ره ) برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا راکلیک کنید.