تبیان، دستیار زندگی
به 10 نفر طراح و ارسال کنندگان کارت پستالهای برتر در ماههای بهمن و اسفندماه جوایز نفیسی نظیر سکه طلا و فلشش مموری ؛ وب کم و سایر هدایای دیجیتالی اهدا خواهد شد و کلیه کارت پستالهایی که حاوی حداقل ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارت پستال های تبیان را شما طراحی کنید

گرافیک

فکر نکنم کسی از کاربران تبیان باشد که سامانه ثبت مطلب روزانه اعضا را نشناسد! یا لااقل بچه‌های پر و پا قرص باشگاه کاربران که دیگر حتما گذرشان به آن افتاده است.

همین باکس باشگاه کاربران در صفحه اصلی سایت که هر روز چهار تا مطلب ارائه می‌دهد از همین مطالب بخش ثبت مطلب و وبلاگ ها و مباحث شماست .

بله این سامانه ثبت مطلب محیطی بسیار ساده است که در آن بچه های باشگاه نوشته های خود و یا مطالبی را که برایشان جالب و خواندنی بوده برای دیگران به اشتراک می گذارند و کام دوستان خود را هم به طعم خوش دانستن شیرین می کنند.

این درگاه خاصیت های زیادی دارد که اگر بخواهم الان برایتان بشمارم از آن خبر خوشی که می خواهم برایتان بگویم باز خواهم ماند اما همین قدر بدانید که این سامانه ثبت مطلب خلاصه‌ای از مطالب خوب برای تمام ذائقه ها و سلیقه هاست و از سوی دیگر شما اگر به نوشته ها و ارسال های یک نفر نگاه کنید به راحتی می‌توانید دیدگاه و افق فکری و شخصیت وی را بفمید. بگذریم!

برای مشاهده نمونه کارت پستال های مختلف می توانید اینجا کلیک کنید

اما این تجربه موفق و کم نظیر، باشگاه را بر آن داشت که دست به کار شده و موضوع آن را گسترش دهد. بنابر این سامانه ثبت روزانه کاربری اصطلاح جدیدی است که برای کلیه بخش هایی که شما عزیزان برای آنها محتوا ارسال می کنید ؛ در نظر گرفته شده است و موضوعات مختلفی به تدریج به آن خواهیم افزود .

در فاز اول توسعه سامانه ثبت روزانه کاربری، ثبت طرح های گرافیکی را پیش آوردیم. بنابر این می‌خواهیم این امکان را به شما بدهیم که از این به بعد طرح های گرافیکی خود را نیز ثبت نمایید.

اما برای دست گرمی از بانک کارت پستال ها شروع می کنیم و یک مسابقه برای ارسال طرح برای آن راه می اندازیم.

اما روال مسابقه

1- موضوع طرح ها

الف ) کلیه مناسبتهای مذهبی اسلامی و شیعی اعم از ولادت یا شهادت ائمه اطهار علیهم السلام ؛ اعیاد بزرگ نظیر عید قربان و عید سعید غدیر خم

ب ) کلیه مناسبتهای ملی ایرانی نظیر دهه فجر ؛ هفته دفاع مقدس ؛ نوروز ؛ یلدا و ...

ج ) تبریک و تسلیت به مناسبت های مختلف

2- استاندارد طرح ها

الف) طرحها باید در قالب swf باشند.

ب) اندازه طرحها باید 370*530 باشد.

ج) حجم طرح باید حد اکثر 400 کیلوبایت باشد.

3- زمان ارسال

از روز دوشنبه 4 بهمن ماه لغایت 29 اسفند 1389

به 10 نفر طراح و ارسال کنندگان کارت پستال های برتر در ماه های بهمن و اسفندماه جوایز نفیسی نظیر سکه طلا  و فلش مموری ؛ وب کم و سایر هدایای دیجیتالی اهدا خواهد شد و کلیه کارت پستال هایی که حاوی حداقل امتیاز لازم باشند در سایت و با نام طراح منتشر خواهند شد.

کاربران عزیز شما می توانید فایل های خود را به ایمیل sabtematalebارسال نمایید.


باشگاه کاربران تبیان