تبیان، دستیار زندگی
اگرچه تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار حذفی خود در پانزدهمین دوره جام ملتها برابر كره‌جنوبی شكست خورد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کفاشیان: استعفا نمی دهم

شکست ایران مقابل کره

اگرچه تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار حذفی خود در پانزدهمین دوره جام ملتها برابر كره‌جنوبی شكست خورد و از دور رقابت‌ها كنار رفت، اما رییس فدراسیون فوتبال ایران در نخستین سخنان خود پس از این شكست اعلام كرد استعفا نخواهد داد و به كارش را در راس فوتبال ایران ادامه می‌دهد.

علی كفاشیان پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملتهای آسیا، اظهار كرد: با وجود چنین نتیجه‌ای از سمت‌ام استعفا نمی‌دهم و تا یك سال دیگر در فوتبال ایران خواهم بود. فدراسیون فوتبال مجمع دارد و آنها در انتخابات‌شان تعیین می‌كنند كه چه كسی رئیس آینده فدراسیون خواهد بود.

شکست ایران مقابل کره

كفاشیان با بیان اینكه افشین قطبی از وی و بازیكنان تیم ملی خداحافظی كرده است، گفت: قطبی دیگر با ما نیست، او پس از بازی با كره‌جنوبی با ما خداحافظی كرد. ما از فردا (یكشنبه) به دنبال سرمربی خارجی جدیدی برای تیم ملی خواهیم بود تا بتوانیم به جام جهانی 2014 صعود كنیم.

رییس فدراسیون درباره عملكرد تیم ملی در بازی با كره‌جنوبی نیز اظهار كرد: تیم ایران بازی خوبی انجام داد. هر دو تیم فوتبال پایاپایی را مقابل یكدیگر انجام دادند،‌ در دقایقی تیم ما بهتر از حریف بود و در دقایقی كره‌ای‌ها عملكرد بهتری داشتند در نهایت كره‌جنوبی پیروز شد و ما باید از فردا به فكر آینده باشیم.

بخش ورزشی

منبع: ایسنا