تبیان، دستیار زندگی
کارگاه آموزشی تخصصی مشکلات ویژه یادگیری، برای متقاضیان مدیریت و مربیان مراکز غیر دولتی توسط آموزش و پرورش استثنایی در تهران برگزار می شود. به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، این کارگاه در دوره مقدماتی و تکمیلی با همکاری جهاد دانشگاهی واحد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارگاه آموزشی مشکلات ویژه یادگیری

جلسه هماهنگی نمایشگاه فرهنگ عاشورایی

برگزاری کارگاه آموزشی مشکلات ویژه یادگیری برای مربیان مراکز غیر دولتی

خبرگزاری پانا:

کارگاه آموزشی تخصصی مشکلات ویژه یادگیری، برای متقاضیان مدیریت و مربیان مراکز غیر دولتی توسط آموزش و پرورش استثنایی در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، این کارگاه در دوره مقدماتی و تکمیلی با همکاری جهاد دانشگاهی واحد تهران به مدت چهار روز در مرکز آموزش ضمن خدمت پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

جلسه شورای شهر مشهد

همچنین دوره مقدماتی این کارگاه از 16 تا 19 بهمن و دوره تکمیلی از 23 تا 26 بهمن برگزار خواهد شد و مربیان و سایر علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و حضور در این دوره به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خود مراجعه کنند.

شرکت کنندگان دوره های فوق با روش ها و راهکارهای کاربردی درمان اختلالات یادگیری، اجرا و نمره گذاری آزمون های روانی و روش ها و مداخلات درمانی اختلالات یادگیری آشنا می شوند.

همچنین آزمون های هوشی و تحصیلی، اجرا و تفسیر آزمون و کسلر و اجرای روش های درمانی، آموزشی اختلالات یادگیری کودکان به شرکت کنندگان ارایه خواهد شد.

مرکز یادگیری سایت تبیان، منبع: خبرگزاری پانا

گردآوری و تنظیم: نسرین صادقی