تبیان، دستیار زندگی
قر‌ةالعین ناوان مادر شهیدان «مجید و محسن صادقی» روز گذشته در حالی كه به همراه همسر و خانواده به قطعه 28 بهشت زهرا (س) رفته بود، در هنگامه اذان ظهر و غبارروبی مزار فرزندان شهیدش در 69 سالگی جان سپرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مادر شهید، بر مزار فرزندانش جان سپرد

مادر سرداران شهید «مجید و محسن صادقی» روز 2 بهمن ماه بر سر مزار فرزندانش در قطعه 28 بهشت زهرا (س) جان سپرد.

به گزارش فارس ، قر‌ةالعین ناوان مادر شهیدان «مجید و محسن صادقی» روز گذشته در حالی كه به همراه همسر و خانواده به قطعه 28 بهشت زهرا (س) رفته بود، در هنگامه اذان ظهر و غبارروبی مزار فرزندان شهیدش در 69 سالگی جان سپرد.

مادر شهید

به گفته خانواده شهیدان صادقی روز گذشته وضعیت جسمی وی مساعد بود و عروج ملكوتی‌اش به صورت ناگهانی اتفاق افتاد.

پیكر مادر شهیدان صادقی صبح روز 3 بهمن با حضور همرزمان شهیدان، خانواده شهدا و ایثارگران و امت حزب‌الله تشییع و در قطعه55 بهشت زهرا (س) به خاك سپرده شد.

سردار شهید «مجید صادقی» متولد 15 مرداد 1339 بود كه در عملیات «والفجر 4» با مسئولیت نیروی اطلاعات عملیات لشكر 10 سیدالشهدا (ع) در 12 آبان 1362 در منطقه پنجوین در حالی كه در انتظار تولد اولین فرزندش بود، در 23 سالگی، به شهادت رسید.

سردار سپاه اسلام شهید «محسن صادقی» متولد 21 فروردین 1344، پس از شهادت برادرش، در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس حضور یافت تا اینكه در عملیات مرصاد با مسئولیت فرماندهی گروهان از سپاه مخصوص ولی امر و در خط مقدم، طی شناسایی از سوی منافقان و پرتاب نارنجكی از سوی آنها، در تاریخ 6 مرداد1367 به شهادت ‌رسید و پیكر مطهرش پس از ساعت‌ها تلاش به عقب بر‌گردانده شد.

شهید «محسن صادقی» نیز همانند برادرش در 23 سالگی و در حالی در آرزوی بر آغوش گرفتن نخستین فرزندش بود، به شهادت رسید.

روح مان با یادشان شاد

بخش فرهنگ پایداری تبیان