تبیان، دستیار زندگی
رقابت شانه به شانه دو فیلم "چهارشنبه‌سوری" و "به نام پدر" برای به دست آوردن سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر امسال، فعلاً به نفع ابراهیم حاتمی‌کیا در جریان است به نقل از ستاد انتخابات فیلم برگزیده تماشاگران م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"به نام پدر" فعلاً فیلم برگزیده تماشاگران است


رقابت شانه به شانه دو فیلم "چهارشنبه‌سوری" و "به نام پدر" برای به دست آوردن سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر امسال، فعلاً به نفع ابراهیم حاتمی‌کیا در جریان است

به نقل از ستاد انتخابات فیلم برگزیده تماشاگران مستقر در خانه سینما، بر اساس آماری که این ستاد تا پایان روز شنبه هشتم بهمن جمع‌آوری کرده فیلم "به نام پدر" با به دست آوردن 7751/3 امتیاز و 50/75 درصد آرا به صدر جدول صعود کرد. "چهارشنبه‌سوری" اصغر فرهادی هم که تا روز گذشته فیلم منتخب تماشاگران بود، با 78/74 درصد آرا به رده دوم سقوط کرد.

"کافه ستاره" سامان مقدم با 18/56 درصد، "تقاطع" ابوالحسن داودی با 14/54 درصد و "وقتی همه خواب بودند" فریدون حسن‌پور هم با 42/39 درصد آرا در رده‌های سوم تا پنجم فیلم برگزیده تماشاگران قرار گرفته‌اند.

در صورتی که "به نام پدر" موفق شود سیمرغ بلورین فیلم برگزیده و محبوب تماشاگران را هم از آن خود کند، در مجموع با هفت سیمرغ پرونده جشنواره بیست و چهارم فیلم فجر را خواهد بست. فیلم جدید حاتمی‌کیا پنج سیمرغ از بخش مسابقه سینمای ایران و یک سیمرغ از بخش مسابقه سینمای آسیا دشت کرده است.