تبیان، دستیار زندگی
گذارد نیم فصل دوم را با هدف جلب رضایت هواداران آغاز می کنیم علی پروین با تاکید بر ضرورت حضور تیم ملی در تورنمنت هایی مانند تورنمنت هنگ کنگ گفت: ما برای کسب تجربه  بیشتر به حضور در چنین مسابقاتی احتیاج داریم.  سر مرب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین سر مربی تیم فوتبال پیروزی: باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی قابلیت های خود را به نمایش بگذارد

نیم فصل دوم را با هدف جلب رضایت هواداران آغاز می کنیم

علی پروین با تاکید بر ضرورت حضور تیم ملی در تورنمنت هایی مانند تورنمنت هنگ کنگ گفت: ما برای کسب تجربه  بیشتر به حضور در چنین مسابقاتی احتیاج داریم. سر مربی سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، افزود: بازیکنانی که به منظور شرکت در این مسابقات انتخاب شده اند به دلیل حضور در مسابقات لیگ برتر از آمادگی مناسبی برخودار هستند و در مدت زمان موجود باید با تمرینات لازم به هماهنگی لازم دست یابند. در این راستا انجام مسابقه  تدارکاتی فوق می تواند میدان تجربه خوبی برای ملی پوشان جوان ما به شمار رود.

وی با اشاره به نفرات انتخابی تیم ملی گفت: انتخاب اعضای تیم ملی با توجه به سلیقه سر مربی تیم انجام می شود و با توجه به سلیقه ای بودن این کار همواره انتقادهای گوناگونی صورت می گیرد، در این زمینه می توانم بگویم که جباری، یکی از بازیکنان حذف شده ای بود که حضورش به اندازه  همه بازیکنان انتخابی برای تیم ملی مفید واقع می شد، البته این امر باز هم به نظر سرمربی تیم باز می گردد.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی همچنین با اشاره به حمایت همه جانبه ازتیم ملی گفت: درتمامی نقاط جهان تیم ملی همواره مورد حمایت همه جانبه مسوولان قرارمی گیرد و برای کسب آمادگی های لازم تورنمنت های مختلفی برای تیم در نظر گرفته می شود، دراین راستا برای موفقیت بیش از پیش تیم ملی باید فدراسیون فوتبال، سازمان تربیت بدنی، مربیان و بازیکنان، همگی دست به دست هم بدهند تا تیم ملی بتواند قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.

وی در ادامه گفت و گوی خود در ارزیابی از عملکرد« اشمیت» در تیم پیروزی توضیح داد: اشمیت با تشخیص من و به عنوان مربی تمرین دهنده به تیم پیروزی آمد و تنها یک هفته تا پایان نیم فصل اول در تمرین دهی بازیکنان شرکت داشت، به موجب همین مساله با تعطیل شدن لیگ و شروع نیم فصل دوم مسابقات، تقریباً تا یک ماه دیگراگر حضور او را در تیم پیروزی تایید کنیم، در تیم ما حضور خواهد داشت، در غیر این صورت از فرد بهتری استفاده خواهیم کرد.

سر مربی تیم پیروزی با بیان اینکه در نیم فصل اول تیم پیروزی دیدارهای با کیفیتی را از خود به نمایش نگذاشت، خاطر نشان کرد: تیم پیروزی در سال گذشته وبا پایان یافتن نیم فصل اول مسابقات، 21 امتیاز کسب کرده بود، در حال حاضر نیز 23 امتیاز دارد . اما تیم ما بازیهای خود را به گونه ای ارایه داد که مردم لذت زیادی از آن نبردند . براین اساس با برنامه ریزی های خود قصد داریم در نیم فصل دوم، مسابقات خود را با هدف جلب رضایت هوادارانمان آغاز کنیم.

پروین در پایان افزود: بازیکنان تیم پیروزی در شرایط فعلی از لحاظ روحی و روانی با خستگی زیادی مواجه هستند و بی تردید به استراحت میان دو فصل احتیاج داشتند.