تبیان، دستیار زندگی
علی سعیدلو با تحسین ملی پوشان به دلیل صعود مقتدرانه شان گفت:« رئیس جمهور معتقد است این تیم قهرمان آسیا می شود.» .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدی نژاد ایران را مدعی قهرمانی می داند

احمدی نژاد و سعیدلو

رئیس سازمان تربیت بدنی با غرور انگیز توصیف کردن صعود مقتدرانه تیم ملی از مرحله گروهی جام ملت‌های 2011 آسیا تاکید کرد: فوتبال ایران ظرفیت و توان ایستادن بر سکوی اول آسیا را دارد.

علی سعیدلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ملی با شرایط روحی بالایی که دارد توان پیروزی برابر هر تیمی در جام ملت‌ها را خواهد داشت و امیدوارم همین روحیه تا پایان برای تیم ایران حفظ شود تا پس از سال‌ها قهرمانی جام ملت‌های آسیا برای مردم فوتبالدوست ایران رقم بخورد.

سعیدلو با بیان اینکه پیش بینی کرده بودم ایران با یک گل امارات را شکست می دهد، اظهار داشت: در پیروزی ایران تردید نداشتم و می دانستم که این دیدار را نیز می توانیم با اقتدار پشت سر بگذاریم و به عنوان بهترین تیم مرحله مقدماتی راهی دیدارهای مرحله حذفی شویم که باید این موفقیت را به کادر فنی بازیکنان تیم ملی تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل کره جنوبی نیز دور از دسترس فوتبال ایران نیست اظهار داشـت: با روحیه، ظرفیت و توانی که در بازیکنان تیم ملی وجود دارد اعتقاد دارم می توانیم در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد از سد کره جنوبی هم عبور کنیم و راهمان را برای رسیدن به فینال هموار نماییم.

تیم ملی ایران

رئیس سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: به اعتقاد من سخت‌ترین دیدار ایران در مرحله یک چهارم نهایی است و در صورتی که از این مرحله عبور کنیم ایران جزو یکی از سه تیم برتر آسیا خواهد بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نیز نتایج تیم ملی را با حساسیت و دقت نظر خاصی پیگیری می کند، اظهار داشت: ایشان همواره دیدارهای تیم ملی را دنبال می کند و در پایان هر مسابقه زودتر از ما در جریان نتایج تیم ملی هستند و اعتقاد دارند تیم ملی با شرایطی که دارد از هر نظر شایسته کسب بهترین عنوان در جام ملت‌های آسیاست.

سعیدلو در خصوص اینکه آیا تیم ملی را در دیدار مقابل کره جنوبی همراهی خواهد کرد، گفت: تیم ملی خوشبختانه با روحیه بالایی مقابل حریفان خود صف آرایی می کند و نیازی به حضور من احساس نمی شود ولی در صورتی که نیاز باشد قطعا در کنار ملی پوشان خواهم بود. اعتقاد دارم ملی پوشان می توانند ظرفیت و پتانسیل بالای فوتبال ایران را در بازی‌های آینده به نمایش بگذارند.

تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری قاطع مقابل عراق، کره شمالی و امارات به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2011 آسیا صعود کرد.

بخش ورزشی

منبع: مهر