تبیان، دستیار زندگی
فارغ از اینکه چه اتفاقی در بازی ایران و کره می افتد ، تا همین جا باید افشین قطبی را ستود .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت امپراطور به قلب مردم

افشین قطبی سرمربی تیم ملی

فارغ از اینکه چه اتفاقی در بازی ایران و کره می افتد ، تا همین جا باید افشین قطبی را ستود.

تیم ملی با سه گل امارات را در هم کوبید. تیم ملی درحالی با سه گل امارات را در هم کوبید که تیم نسبت به بازی قبل 8 تغییر را در ترکیب می دید. تیم ملی گل هایش را دوباره بعد از دقیقه 60 به ثمر رساند و در یک بازی برتر در نیمه دوم مثل دو بازی قبل ، از سد حریفان گذشت. تیم ملی این بار درحالی به این موفقیت رسید که کمتر کسی حتی باور داشت افشین توان صعود از گروهش را داشته باشد .

درحالی این نتایج بدست آمد که خودش درباره اش گفته بود:« 20 ماه به من گفتید مربی نیستم و تیمم تیم نیست.» اگرچه همپا با افشین قطبی عزیز محمدی ، رئیس سازمان لیگ هم مدام می گفت این تیم شگفتی می سازد چون این تیم جون شده ، متشکل از بهترین های لیگ است. بازیکنانی که هر کدام شان ، هر 4 روز یکبار به میدان رفته اند و در اوج آمادگی بدنی هستند.

افشین قطبی

افشین این بار به همه تیمش میدان اتفاقی که تا قبل از این در سال های پس از انقلاب شاید یکبار هم چنین اتفاقی رخ نداده بود.

شاید بازی با کره نتیجه اش در مرحله حذفی آنی نباشد که ما انتظارش را داشته باشیم ، شاید حاصل بازی برای مان تلخ باشد اما برای این جسارت باید به قطبی تبریک گفت ؛ برای اینکه او اولین بار در همه سال های اخیر جسورانه به جوان ها بازی داد و توانست اینچنین مقتدرانه از گروه صعود کند و با در هم شکستن امارات با سه گل و انداختن لرزه به اندام حریفان نشان دهد ایران با تیم دوم خود هم توان شکست دادن تیم های عربی دارد ، او را بستاییم.

شاید سال های سال قبل بود که تیم حشمت مهاجرانی اینچنین بردها را رقم می زد و حالا این تیم ملی در یک بازی چنین کرده است.

به نظر می رسد با پیروزی ها و درخششی که شاهزاده های ایرانی در قلب خلیج فارس به نمایش گذاشتند بار دیگر افشین قطبی به قلب مردم ایران باز گردد تا امپراتور با خاطراتی خوب ایران را ترک کند.

بخش ورزشی