تبیان، دستیار زندگی
شکست‌های پیاپی تیم‌های عربی در رقابتهای جام ملتهای آسیا و دوپیروزی ایران برابر عراق و کره شمالی رسانه‌های عربی را بر آن داشته تا با تمام توان با حاشیه سازی جلوی تکرار موفقیت‌های ایران را بگیرند .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسانه‌های عربی علیه تیم ملی

تیم ملی ایران

شکست‌های پیاپی تیم‌های عربی در رقابتهای جام ملتهای آسیا و دوپیروزی ایران برابر عراق و کره شمالی رسانه‌های عربی را بر آن داشته تا با تمام توان با حاشیه سازی جلوی تکرار موفقیت‌های ایران را بگیرند.

پس از آنکه یکی ازروزنامه‌های عربی مصاحبه کذبی را به نقل از جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران منتشر کرد و اززبان او نوشت که "من دشمن خبرنگاران ایرانی هستم" حاشیه سازی رسانه‌های عربی منطقه علیه تیم ایران همچنان ادامه دارد.

کریم باقری و افشین قطبی

روزنامه الشرق الاوسط عکس یک شماره امروز خود را به جواد نکونام اختصاص داده و مطالبی را درباره کاپیتان تیم ملی ایران منتشر کرده است. یک روزنامه بحرینی هم با تیتری منفی داستانی جعلی را منتشر کرده و در آن مدعی شده که نکونام در یک مهمانی حضور پیدا کرده اما واقعیت این است که این موضوع به حضور نکونام در یکی از رستورانهای ایرانی پس از پیروزی برابر کره شمالی و پس از صدور مجوز از سوی قطبی به تمامی بازیکنان تیم ملی بر می‌گشته است.

این حاشیه سازی‌های رسانه‌های عربی احتمالا راهکار جدید آنها برای سرپوش گذاشتن بر نتایج ضعیف تیم‌های عربی در این دوره از رقابتهای جام ملتهای آسیا بوده است. آنها قصد دارند با ایجاد جنگ روانی مانع از تداوم موفقیت‌های تیم ملی ایران شوند اما با هوشیاری اعضای تیم ملی و رسانه‌های ایرانی این رسانه‌های عربی نتوانسته‌اند به اهدفشان برسند.

بخش ورزشی

منبع: ایسنا