تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم تا قبل از سال نو یک دیدار تدارکاتی مناسب برای تیم ملی در نظر بگیریم که با پنج کشور درحال مذاکره هستیم. به گزارش خبرگزاری" مهر" دکترمحمد دادکان رئیس فدراسیون فوتبال درمورد دیدارهای تدار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دادکان : تیم ملی در اتریش و سوئیس اردو می زند


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم تا قبل از سال نو یک دیدار تدارکاتی مناسب برای تیم ملی در نظر بگیریم که با پنج کشور درحال مذاکره هستیم.

به گزارش خبرگزاری" مهر" دکترمحمد دادکان رئیس فدراسیون فوتبال درمورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت : از طریق سفارتخانه های کشورمان با تیم های کلمبیا، ترکیه، سوئیس، اتریش و بلاروس تماس گرفته ایم تا یکی ازآنها قبل از سال نو با تیم ایران بازی تدارکاتی انجام دهد.

دکتردادکان ادامه داد: برنامه ریزی شده تا به مدت2تا10روزدرکشورهای اتریش و سوئیس اردوی تدارکاتی برپا کنیم و درآنجا نیزبازی تدارکاتی خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: کادرفنی تیم ملی متشکل از برانکو و فخرالدین بگوویچ مربیان خارجی و سه مربی ایرانی تشکیل شده است و اگرکمیته فنی به مربی ایرانی دیگری احساس نیاز کند، ما از مربی ایرانی دعوت خواهیم کرد. در این رابطه مشکلی نیست و روی چند مربی ایرانی بحث کرده ایم. ولی درنهایت بستگی به کمیته فنی دارد.

محمددادکان در مورد مهمانان حاضر در جام جهانی گفت : از طریق سایت فدراسیون فوتبال اسامی پیشکسوتان و مهمانان ویژه ای را که فدراسیون با هزینه خود به جام جهانی اعزام خواهد کرد اعلام می کنیم.