تبیان، دستیار زندگی
 مهاجم ایرانى الشعب كه یكى از امیدهاى كسب عنوان آقاى گلى این مسابقات است به سایت ورزش ایران مى گوید: «اگر مى توانستم همین الان ازاین تیم جدا مى شدم اما تا پایان قراردادم در الشعب هستم. بعد از آن اگر تیم بهترى در امارات پیشنه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سامره: اگر مى توانستم همین الان از الشعب جدا مى شدم


مهاجم ایرانى الشعب كه یكى از امیدهاى كسب عنوان آقاى گلى این مسابقات است به سایت ورزش ایران مى گوید: «اگر مى توانستم همین الان ازاین تیم جدا مى شدم اما تا پایان قراردادم در الشعب هستم. بعد از آن اگر تیم بهترى در امارات پیشنهاد داد مى مانم در غیر این صورت به ایران برمى گردم.»

گویا این روزها الشعب یك مهاجم آفریقایى جذب كرده است كه البته هنوز كادر فنى این تیم نظر نهایى اش را براى حضور او اعلام نكرده است اما اگر با او به توافق برسند عذر فرناندز مهاجم آرژانتینى و زوج سامره را خواهند خواست.

على سامره مى گوید: «این بازیكن آفریقایى فیزیك خوبى دارد.»

على سامره در حال حاضر با 10 گل زده دومین گلزن برتر لیگ امارات است. اگر او همین طور ادامه دهد شاید در پایان فصل بهترین گلزن لیگ شود. او مى گوید: «من به اتفاق مهاجم الوحده ده گل زدم و نفر اول یازده گل زده است. فكر مى كنم باید در 9 بازى باقیمانده در هر بازى حداقل یك گل بزنم.»

این روزها الشعب با سیزده امتیاز در مكان نهم جدول قرار دارد و از این جهت براى صعود به رده هاى بالاتر باید در 9 بازى باقیمانده نتایج بهترى به دست آورد.

به اعتقاد سامره رسیدن به این مرحله سخت است چرا كه اصلاً نمى شود روى نتیجه بازى ها از قبل حساب كرد. سامره مى گوید: «مثلاً شكست الوحده مقابل الوصل تمام معادلات را به هم ریخت. همین مسأله نشان مى دهد چیزى قابل پیش بینى نیست.»

او تأكید كرد كه براى رسیدن به وضعیت بهتر باید حتماً بازى مقابل دباالحصن را با پیروزى پشت سر بگذارند هرچند كه به نظر سامره این تیم نسبتاً ضعیف است و از طرفى هم زمینشان براى بازى خوب نیست. او درباره باخت هفته قبل به الاهلى مى گوید: «تیم ما خیلى بد بازى كرد. اصلاً پاى بچه ها قفل شده بود و حتى یك فرصت خوب یا توپ خوب هم نصیب من نشد. در بازیهاى قبلى كه مى باختیم یا مساوى مى كردیم بهتر بازى مى كردیم.»

على سامره مشكل اصلى الشعب را به هم زدن تمركز تیم توسط چند نفر عنوان مى كند و مى گوید: «به همین دلیل اگر بهترین مربى هاى دنیا را هم بیاورند نمى توانند نتایج خوبى را به دست آورند.»

او درباره قهرمانى استقلال در لیگ برتر هم نظر مى دهد و مى گوید كه نمى توان در مورد قهرمانى این تیم صحبت كرد: «بله، نتایج استقلال را دنبال مى كنم و شنیدم كه استقلال اهواز را با یك گل شكست داد، ضمن اینكه سایپا هم بسیار عالى نتیجه مى گیرد و استقلالى ها باید مواظب باشند و كوچكترین اشتباهى مرتكب نشوند.»

او نظرش را درباره تیم ملى هم چنین عنوان كرد كه ما هر چقدر بیشتر براى تیم ملى بازى تداركاتى در نظر بگیریم مفیدتر است چرا كه بازیكنان هماهنگ تر و باتجربه تر و با تمركز بهترى وارد مسابقات مى شوند: «به نظر من باید با تیم هاى حاضر در جام جهانى بازى كنیم و اینكه از چه قاره اى باشند فرقى نمى كند. الان شنیدم پرتغال مى خواهد با عربستان بازى كند و صددرصد براى شناخت بیشتر تیمش از تیم هاى آسیایى مفید است.»