تبیان، دستیار زندگی
اگر می توانید هزینه بیشتر از حد معمول پرداخت کنید به شما پیشنهاد می کنیم لپ تاپ قدرتمند بخرید تا از عملکرد آن در هوای سرد مطمئن باشید. این گروه از لپ تاپ ها برای کار در شرایط سخت طراحی و ساخته شده اند. اغلب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده از لپ تاپ در هوای سرد

لپ تاپ

1. لپ تاپ های قدرتمند

اگر می توانید هزینه بیشتر از حد معمول پرداخت کنید به شما پیشنهاد می کنیم لپ تاپ قدرتمند بخرید تا از عملکرد آن در هوای سرد مطمئن باشید. این گروه از لپ تاپ ها برای کار در شرایط سخت طراحی و ساخته شده اند. اغلب لپ تاپ های قدرتمند مطابق با استانداردهای MIL-STD-810F آزمایش می شوند.

2. محل مناسب

هرگز لپ تاپ خود را هر چند در حفاظ یا کیف مناسب باشد در هوای سرد در محل نامناسب مثل صندوق عقب اتومبیل قرار ندهید. هوای بسیار سرد می تواند باعث یخ بستن لپ تاپ و از دست رفتن کامل اطلاعات داخل آن شود.

3. اجازه دهید لپ تاپ گرم شود

وقتی لپ تاپ را از هوای سرد به هوای گرم انتقال می دهید قبل از روشن کردن آن اجازه دهید اجزاء داخلی دستگاه گرم شود و پس از آن لپ تاپ را روشن کنید.

4. روش های نامناسب گرم کردن

از وسائل گرم کننده معمولی برای گرم کردن لپ تاپ استفاده نکنید. استفاده از اینگونه وسایل ممکن است باعث گرم شدن قسمت های حساس دستگاه شود و یا حتی قسمت هایی از قطعات داخلی به دلیل استفاده از وسایل نامناسب ذوب شود.

5. گرم کننده های لپ تاپ

گرم کننده های مخصوصی برای گرم کردن لپ تاپ طراحی و تولید شده اند که استفاده از آنها را پیشنهاد می کنیم. استفاده از این گرم کننده ها به دلیل این که قبلاً آزمایش شده اند کاملاً مطمئن است.

6. حفاظت از نمایشگر

از هیچ وسیله گرمایی برای گرم کردن نمایشگر لپ تاپ استفاده نکنید. اجازه دهید در اثر گذشت زمان و تاثیر دما، نمایشگر به خودی خود گرم شود. اگر احتمال یخ زدگی نمایشگر وجود دارد دستگاه را به هیچ عنوان روشن نکنید.

7. دستگاه را تا می توانید در هوای سرد قرار ندهید

تا آنجا که امکان دارد مستقیماً دستگاه را در معرض هوای سرد قرار ندهید. حفاظت از لپ تاپ در برابر نمناکی یا خیسی حاصل از برف یکی از موارد بسیار بسیار مهم است.

8. تنظیمات انرژی دستگاه را تغییر دهید

با عوض کردن تنظیمات انرژی لپ تاپ از حالت Power Save می توانید تا زمانیکه لپ تاپ روشن است آن را گرم نگه دارید. به جای اینکه هارد درایو را کاملاً خاموش کنید آن را در حالت چرخش نگه دارید. هرچقدر زمان کار کردن لپ تاپ بیشتر طول بکشد از گرم ماندن آن بیشتر مطمئن خواهید بود.


باشگاه کاربران تبیان - ارسالی artinsa