تبیان، دستیار زندگی
با نتایجی که در دیدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا رقم خورد ژاپن و اردن به عنوان تیم‌های برتر گروه B جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها را بدست آوردند ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحقیر تمام و کمال عربستان

ژاپن - عربستان

با نتایجی که در دیدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا رقم خورد ژاپن و اردن به عنوان تیم‌های برتر گروه B جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها را بدست آوردند.

روز یازدهم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 16:45 روز دوشنبه با برگزاری دو بازی همزمان از گروه B رقابت‌ها آغاز شد.

براین اساس در ورزشگاه الریان شهر دوحه تیم ملی فوتبال ژاپن به مصاف عربستان رفت و در یک بازی یکطرفه شکست سنگین 5 بر صفر را به شاگردان ناصر الجوهر تحمیل کرد که وادع‌شان با جام پانزدهم پیش از این قطعی شده بود. در این بازی جذاب و تماشایی که زیر بارش شدید باران برگزار شد برای تیم ژاپن شینجی اوکازاکی (8، 13 و 80) و ریوایچی مائدا (19 و 51) گلزنی کردند و عربستان را با تحقیر کامل به خانه فرستادند.

ژاپن - عربستان

عربستان که پرافتخارترین تیم مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیاست در پانزدهمین دوره این مسابقات با سه شکست پی در پی مقابل سوریه (2 بر یک)، اردن (یک برصفر) و ژاپن (5 بر صفر) وداعی زودهنگام و تحقیرآمیز با رقابت‌ها داشت.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های اردن و سوریه در ورزشگاه قطر اسپورت شهر دوحه به مصاف هم رفتند که جدال این دو تیم نیز در پایان به برتری 2 بریک شاگردان "عدنان حمد" در تیم اردن انجامید. برای تیم اردن در این بازی طه دیاب (30 - گل به خودی) و عدی الصیفی (59) گلزنی کردند و محمد زینو در دقیقه 15 تک گل تیم سوریه را به ثمر رساند.

با نتایجی که در دیدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا رقم خورد جدول رده بندی گروه B این رقابت‌ها به شکل زیر درآمد:

1- ژاپن 7 امتیاز - تفاضل گل 6+، 2- اردن 7 امتیاز - تفاضل گل 2+، 3- سوریه 3 امتیاز، 4- عربستان بدون امتیاز

مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا فردا سه‌شنبه با برگزاری دو دیدار طبق برنامه زیر پیگیری خواهد شد:

سه شنبه - 28/10/89

* کره جنوبی - هند، ساعت 16:45، ورزشگاه السد (گروه C)

* استرالیا - بحرین، ساعت 16:45، ورزشگاه الغرافه (گروه C)

منبع: مهر

بخش ورزشی