تبیان، دستیار زندگی
معاون سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه کار واگذاری سهام عدالت به 42 میلیون نفر مشمول نهایتا تا پایان سه ماه اول سال 90 به اتمام می ‌رسد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهار 89 پرده آخرسهام عدالت

سهام عدالت


معاون سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه کار واگذاری سهام عدالت به 42 میلیون نفر مشمول نهایتا تا پایان سه ماه اول سال 90 به اتمام می ‌رسد، از واگذاری سهام عدالت به افراد جامانده خبرداد.


به گزارش ایلنا به نقل از سازمان خصوصی سازی ، سید مهدی عقدایی معاون سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تا پایان امسال کار واگذاری سهام عدالت به 42 میلیون نفر به اتمام می رسد، تصریح کرد: در غیر این صورت تا پایان سه ماه اول سال آینده این کار عملیاتی خواهد شد.

معاون سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه گروه کارگران هنوز سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، افزود: همچنین برخی از افراد از گروه‌های دیگر و 6 دهکی که سهام عدالت خود را دریافت کرده اند، باقیمانده اند.

وی از ارائه درخواست و پیشنهاد برای افزودن یک دهک دیگر به عنوان دهک هفتم به منظور واگذاری سهام عدالت خبرداد و عنوان کرد: اگر با این درخواست موافقت شود به گروه 19 یعنی همان دهک هفتم که افراد جامانده از 6 دهک قبلی هستند، سهام عدالت پرداخت می شود.

عقدایی ادامه داد: با توجه به اینکه زمانهایی برای ثبت نام و ارائه درخواست سهام عدالت به هر یک از گروه‌ها و دهکها اعلام کرده بودیم که این زمانها به پایان رسیده است، بنابراین افرادی که جامانده اند می توانند سهام عدالت دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگارانی که سهام عدالت دریافت نکرده اند، می توانند با این گروه نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک برای دریافت سهام عدالت اقدام کنند، افزود: به عبارت دیگر، یک دهک دیگر به دهکهای مشمولان سهام عدالت اضافه می‌ شود.


خبرگزاری کار ایران

بخش اقتصاد