تبیان، دستیار زندگی
مشاور مقام معظم رهبری از موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان بازدید کرد و در جریان ارائه خدمات این پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید دکتر ولایتی از موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان

دکتر ولایتی

مشاور مقام معظم رهبری از موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان بازدید کرد و در جریان ارائه خدمات این پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفت.

دکتر ولایتی

به گزارش روابط عمومی، «دکتر علی اکبر ولایتی» طی مراسمی که با حضور حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر طالب پور مدیر عامل موسسه و مسئولان پایگاه اطلاع رسانی تبیان برگزار شد از بخش های مختلف این پایگاه اطلاع رسانی بازدید کرد و در جریان خدمات ارائه شده از سوی این پایگاه قرار گرفت.

در جریان این بازدید مدیرعامل و برخی از مدیران موسسه تبیان فعالیت بخش های مختلف این پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی را تشریح کردند.

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری نیز با تاکید بر لزوم ارائه اطلاعات جامع تری از دانشمندان ایرانی و اسلامی و استفاده از علوم آنها در اطلاعات ارائه شده از سوی سایت تبیان گفت: باید نسبت به عملیاتی کردن آموزش دروس و همچنین هدف دار کردن اطلاعات این سایت بیش از پیش تلاش شود.

وی همچنین بر استفاده از زبان فارسی به عنوان رکن اصلی فرهنگ ایرانی و اسلامی و ساماندهی سرگرمی های تدوین شده از سوی این پایگاه برای اوقات فراغت کودکان، جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره ترور دانشمندان ایرانی و اسنادی که دلالت بر دست داشتن دستگاههای جاسوسی رژیم صهیونیستی در این ترورها دارد، گفت: پیگیری ترور دانشمندان ایرانی در مجامع بین الملل حق جمهوری اسلامی است.

علی اکبر ولایتی در حاشیه بازدید از موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگاران درباره ترورهای اخیر دانشمندان ایرانی تصریح کرد: این موضوع حتما قابل پیگیری بوده و تا آنجایی که من اطلاع دارم مقامات جمهوری اسلامی ایران در پی رسیدگی به این موضوع در مجامع بین المللی هستند.

وی افزود: این حق جمهوری اسلامی است که ترور دانشمندان هسته ای اش را در مجامع بین المللی با قوت پیگیری کند.

دکتر ولایتی در پایان این بازدید دست نوشته ای را به رسم یاد بود برای موسسه تبیان برجای گذاشت که در ذیل می بینید:

لوح یادبود دکتر ولایتی

تنظیم: هومن بهلولی