تبیان، دستیار زندگی
ماهنامه " فوتبال آسیا " نوشت: تلاش تیم پرسپولیس تهران در سال های گذشته این تیم را هم اکنون در شمار یکی از تیم های برتر باشگاهی آسیا قرارداده است. ارگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در شماره ماه ژانویه / دیماه/ ،همچنین به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش

ماهنامه فوتبال آسیا درباره دو تیم پرسپولیس و استقلال

ماهنامه " فوتبال آسیا " نوشت: تلاش تیم پرسپولیس تهران در سال های گذشته این تیم را هم اکنون در شمار یکی از تیم های برتر باشگاهی آسیا قرارداده است. ارگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در شماره ماه ژانویه / دیماه/ ،همچنین به تاریخچه بازی های این تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا اشاره کرده است.در این گزارش همچنین به تلاش های " علی پروین" مربی با سابقه تیم پرسپولیس برای کسب مقام های برتر"، اشاره شده است.

این نشریه با اشاره به تاریخچه فوتبال ایران و علاقه زیاد مردم این کشور به فوتبال، به نقل از " علی پروین " نوشت: تیم پرسپولیس یک تیم مردمی است. این نشریه با اشاره به بازی های درخشان" علی دایی" یکی از بازیکنان سابق تیم پرسپولیس نوشت: این بازیکن در سال 1999 میلادی به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد.

این ماهنامه در شماره ماه ژانویه خود تیم فوتبال " استقلال" ایران را به عنوان یکی از تیم های سرشناس و برتر فوتبال باشگاه های آسیا معرفی کرده است. ارگان کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت این تیم را در لیگ مسابقات قهرمانی آسیا تشریح کرد . این نشریه نوشت: تیم " استقلال" ایران مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را در فصل 2002-2003 با کندی آغاز کرد. بر پایه این گزارش، سابقه قهرمانی های تیم " استقلال" در تاریخ فوتبال باشگاه های آسیا، نشان می دهد که تیم های برتر فوتبال ایران، در مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد درخشید. ارگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، همچنین تاریخچه تاسیس تیم" استقلال " و عنوان های آن را از ابتدا تا سال 2002 تشریح کرده است.

به نوشته این نشریه هنگامی که تیم " استقلال " برای اولین بار در سال 1945 با عنوان تیم " دوچرخه سواران" کار خود را آغاز کرد، شاید هرگز تصور نمی کرد که پس از گذشت نیم قرن در ردیف تیم های برتر باشگاه های فوتبال آسیا قرار گیرد. ماهنامه فوتبال آسیا افزود: تیم استقلال ایران، مشهور به تیم " آبی پوشان" موفق به کسب مقام های برتر در مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه های فوتبال آسیا شده است.