تبیان، دستیار زندگی
نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی "قتل آنلاین" با حضور مسعود آب‌پرور کارگردان و شهاب حسینی بازیگر امشب در سینما صحرا برگزار شد در ابتدای این جلسه آب پرور یاد کاظم شهبازی فیلمبردار فیلم را گرامی داشت و عنوان کرد: "شهبازی در این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"قتل آنلاین" به پرسش و پاسخ گذاشته شد


نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی "قتل آنلاین" با حضور مسعود آب‌پرور کارگردان و شهاب حسینی بازیگر امشب در سینما صحرا برگزار شد

در ابتدای این جلسه آب پرور یاد کاظم شهبازی فیلمبردار فیلم را گرامی داشت و عنوان کرد: "شهبازی در این فیلم یک دوست و یک همکار عزیز برای من بود و جای او در این جلسه خالی است. من از دوستان خواستم در جای او شمع روشن کنند تا یادش گرامی باشد." کارگردان "قتل آنلاین" در ادامه درباره ریتم کند فیلم گفت: "من فکر می‌کنم سکانس‌ها ریتم خاص خود را داشتند و به نظر من فیلم کشدار یا کند نبود."

وی درباره عملکرد نیروی پلیس فیلم گفت: "تمامی قتل‌ها در فیلم خیلی سریع اتفاق می‌افتد و شاید دو سه روز طول می‌کشد و قتل‌ها انجام می‌شود. عملا به این خاطر و فاصله نزدیک بین سکانس‌های قتل قدرت عمل از ما گرفته شده است."

شهاب حسینی هم درباره لحن خاص خود در "قتل آنلاین" توضیح داد: "من فکر نمی‌کنم از لحن خاصی در فیلم استفاده کرده باشم."

آب‌پرور درباره قتل‌های زنجیره‌ای و اینکه چرا این موضوع را برای "قتل آنلاین" انتخاب کرده گفت: "هدف من در درجه اول نشان دادن قتل‌های زنجیره‌ای نیست، بلکه من می خواستم با استفاده از زبان سینما و با استفاده از ادوات سینما این فیلم را به تصویر بکشم. خوشبختانه در این فیلم من از افراد حرفه‌ای سینما استفاده کردم."

وی سوژه فیلم را سرگرم‌کننده دانست و گفت: "من می‌خواستم برای مخاطب جذابیت ایجاد کنم و فکر می‌کنم فیلمی سرگرم‌کننده ساخته‌ام."

در ادامه نشست حسینی درباره حضور خود در فیلم گفت: "من به علت اینکه همزمان با این فیلم درگیر پروژه دیگری بودم، تنها یک ماه می‌توانستم در تولید آن حضور داشته باشم و این امر بازی را برای من سخت کرده بود." بازیگر "قتل آنلاین" درباره مشاوره نیروی انتظامی در فیلم گفت: "مدتی است پلیس برای ساختن فیلم‌هایی که نیروی انتظامی در آن نقش دارد امور مشاوره تاسیس کرده است تا فیلمسازان از آنها کمک بگیرند. من هم در این فیلم از این مشاوره بسیار بهره گرفتم."