تبیان، دستیار زندگی
دارند و حتی بعضی از آنها رزومه خود را در اختیار علی كفاشیان قرار داده اند، اظهار داشت: شاید خیلی از مربیان باشند كه دوست دارند سرمربی تیم ملی شوند اما كارهای خود را برای انتخاب گزینه های موردنظرمان انجام داده ایم. وی افزود: فقط مربیانی در فهرست گزینه ها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه کسی سرمربی تیم ملی می شود؟

ترابیان


سرپرست كمیته روابط بین‌الملل به شایعات خاتمه داد

ترابیان: تروسیه جزء گزینه‌های مربیگری تیم ملی ایران نیست


سرپرست كمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: تروسیه در فهرست گزینه‌های مدنظر ما برای هدایت تیم ملی قرار ندارد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مربیانی كه در اطراف هتل تیم ملی حضور دارند و حتی بعضی از آنها رزومه خود را در اختیار علی كفاشیان قرار داده اند، اظهار داشت: شاید خیلی از مربیان باشند كه دوست دارند سرمربی تیم ملی شوند اما كارهای خود را برای انتخاب گزینه های موردنظرمان انجام داده ایم.

وی افزود: فقط مربیانی در فهرست گزینه های سرمربیگری تیم ملی می گنجند كه شرایط مورد نظرمان را داشته باشد. امثال بورا میلوتینویچ و تروسیه به درد ایران نمی خورند.

ترابیان ادامه داد: آنها دوست دارند سرمربی ایران شوند اما من به صراحت می گویم تروسیه در بین گزینه های موردنظرمان برای سرمربیگری ایران نیست و در این فهرست جایی ندارد. اگر هم گفته می شود تماس هایی با او گرفته شده قطعا از سوی مسئولان ایرانی نبوده است. باز هم تاكید می كنم كه تروسیه در فهرست گزینه های سرمربیگری تیم ملی نیست.

سرپرست كمیته روابط بین‌الملل در پاسخ به این سؤال كه شاید او در فهرست مربیگری تیم امید یا جوانان قرار دارد، به فارس گفت: برای انتخاب سرمربی تیم امید و جوانان هم گزینه های مورد نظر خودمان را داریم. تروسیه همیشه در تیم های ملی بزرگسالان كار كرده و در رده های دیگر كار نمی كند.

ترابیان در پایان خاطرنشان كرد: با بازگشت كفاشیان روز سه شنبه برای بررسی گزینه های مورد نظر جلسه ای خواهیم داشت.


منبع:خبرگزاری فارس

بخش ورزشی