تبیان، دستیار زندگی
رئیس پژوهشکده باقرالعلوم ( ع ) ضمن اشاره به در دسترس قرار گرفتن سخنرانی مبلغان نامی و کارآمد برای استفاده سایر مبلغان و عموم مردم از راه‌اندازی پایگاه تحقیقاتی آموزشی مبلغین خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه‌اندازی پایگاه تحقیقاتی آموزشی مبلغین

پژوهشکده باقر العلوم

رئیس پژوهشکده باقرالعلوم ( ع ) ضمن اشاره به در دسترس قرار گرفتن سخنرانی مبلغان نامی و کارآمد برای استفاده سایر مبلغان و عموم مردم از راه‌اندازی پایگاه تحقیقاتی آموزشی مبلغین خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی، «دکتر حسین قشقایی» گفت:‌ مطالب پایگاه تحقیقاتی آموزشی مبلغین تا پایان دی ماه بارگذاری و از طریق این پایگاه سخنرانی‌های موفق مبلغین، نحوه گزینش مطالب و نوع دسته بندی و شیوه ارائه سخنرانی اثرگذار و مطلوب ارائه می‌شود.

حسین قشقایی افزود:‌ سخنرانی مبلغان نامی و كارآمد برای استفاده سایر مبلغان و عموم مردم با راه‌اندازی پایگاه تحقیقاتی آموزشی مبلغین در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در جلسه دیدار با آیت الله مکارم شیرازی، وی در این زمینه توصیه اکید داشت.

دكتر قشقایی تصریح كرد: منظور از انجام کارهای پشتیبانی محتوایی برای مبلغین، یکی از مناسبترین اقدامات، ارائه و دسته بندی سخنرانیهای موفق است تا مبلغان بتوانند به سهولت به آن دسترسی داشته و از آن استفاده کنند.

رئیس پژوهشکده باقرالعلوم ( ع ) با تاكید بر اینکه راه اندازی سایت سفیر چند مزیت در پی دارد گفت: راه اندازی این سایت جدا از اینکه می تواند روش ایراد سخنرانی و دسته بندی مطالب را به مبلغان بیاموزد، شامل مطالبی است که به مبلغان یادآوری می‌کند مبلغ موفق چه نوع مطالبی را برای مخاطب عمومی بیان می کند، از چه مطالبی پرهیز داشته و نسبت به چه مطالبی تأکید دارد.

دكتر حسین قشقایی گفت: از آنجا که معمولا امور تحقیقی و پژوهشی پشتیبان این سخنرانی‌های موفق بوده است، این سخنرا‌نی‌ها را می توان محصول یک کار تحقیقاتی و پژوهشی مهم دانست كه عرضه این سخنرانی‌ها در عمل نیز موفق بوده است.

وی در پایان اظهار داشت:‌ پایگاه تحقیقاتی آموزشی مبلغین به آدرس: http://noor-ido.ir در برگیرنده چندین سخنرانی است، اما بارگذاری مطالب آن تا کنون به پایان نرسیده و انتظار می رود تا پایان دی ماه بارگذاری این مطالب به پایان برسد. تأمین محتوا برای سایت تحقیقاتی آموزشی مبلغین نور بیش از یکسال در جریان بوده تا محتوای غنی برای این سایت فراهم شود. مطالب بسیاری برای این سایت در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به دسته بندی تمام شروح نهج البلاغه اشاره کرد.

تنظیم: هومن بهلولی