تبیان، دستیار زندگی
می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی تیمش برابر استقلال اهواز گفت: خدا را شاكرم كه توانستیم سه امتیاز این بازی را كسب كنیم، این امتیاز خیلی كارساز خواهد بود. امیر قلعه نویی پس از این پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: یك بازیكن چقدر باید موقعیت از دست بدهد!

می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی تیمش برابر استقلال اهواز گفت: خدا را شاكرم كه توانستیم سه امتیاز این بازی را كسب كنیم، این امتیاز خیلی كارساز خواهد بود.

امیر قلعه نویی پس از این پیروزی اظهار كرد: بازی كردن با تیم استقلال اهواز شرایط ویژه‌ای می‌خواهد، بازی سنگینی بود و به لطف و یاری خدا توانستیم این بازی را ببریم. استقلال اهواز هم بازی زیبایی را ارایه كرد.

وی افزود: از بازیكنان استقلال گله دارم، مگر یك بازیكن چند موقعیت را می‌تواند از دست بدهد! یك تیم چند موقعیت به دست می‌آورد. ما امروز می‌توانستیم بازی پرگل تری داشته باشیم.

قلعه نویی تاكید كرد: چند موقعیت گل به راحتی از دست رفت، اگر این توپ‌ها گل می‌شد قطعا شرایط پایان بازی متفاوت از این چیزی بود كه اتفاق افتاد.

سرمربی تیم استقلال تهران در پاسخ به این سوال كه چند بازیكن اصلی تیم غایب بودند و آیا از بازیكنان جایگزین راضی بودید، گفت: همه بازیكنانی كه در لیست قرار داشتند جزو بازیكنان اصلی ما بودند و انصافا تمام بازیكنان نیز برای رسیدن به گل تلاش كردند.

وی در پایان خاطر نشان كرد: سعی می‌كنیم این روند را همچنان حفظ كنیم، بازی در مقابل ملوان نیز دشوار است، اما برای حفظ جایگاه خود برای برد تلاش می‌كنیم.