تبیان، دستیار زندگی
این داروخانه برای تهیه داروهای مورد نیاز بعضی از نسخه‌ها كه بایستی از خارج از كشور تهیه شود در كوتاه‌ترین زمان ممكن ارائه خدمت می‌كند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داروخانه امام رضا(ع) كامل ترین داروخانه سطح كشور

داروخانه امام رضا(ع) كامل ترین داروخانه سطح كشور

مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی؛

داروخانه امام رضا(ع) كامل ترین داروخانه سطح كشور از نظر تنوع دارویی است

مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: داروخانه‌ی امام رضا(ع) از نظر دارویی كامل‌ترین داروخانه سطح كشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، دکتر سید مهدی هاشمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: ساختمان جدید داروخانه‌ی امام رضا(ع) با 667 متر مربع فضا و 2520 متر زیربنا در چهار طبقه ساخته شده است كه در آن 2400 قلم تنوع دارویی وجود دارد.

وی با بیان اینكه ساختمان جدید داروخانه امام رضا(ع) از نظر طرح اتوماسیون و جانمایی ساختمان دركشور در سطح نمونه قرار دارد، خاطرنشان كرد: سیستم ساختمانی جدید داروخانه‌ی امام رضا(ع) به گونه‌ای طراحی شده است تا تعداد اشتباه‌های نسخه‌پیچی، مغایرت‌های انبار گردانی در آخر سال كاهش یابد و همچنین در خصوص میزان خستگی پرسنل و فرسوگی كاركنان از نظر جابجایی برای تهیه دارو تاثیر مثبت دارد.

وی با بیان اینكه طی نه ماه گذشته سال جاری 380 هزار و 303 نفر به داروخانه‌ی امام رضا(ع) مراجعه كردند، افزود: در ماه گذشته 34 هزار و 355 نفر به این داروخانه مراجعه كرده‌اند.

هاشمی‌نژاد تصریح كرد: در این داروخانه برنامه نرم‌افزاری مناسبی طراحی شده كه الگوی بسیاری از داروخانه‌های سطح كشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینكه در این داروخانه از داروهایی كه به صورت تك نسخه‌ای ارائه شده، حمایت می‌شود، گفت: این داروخانه برای تهیه داروهای مورد نیاز بعضی از نسخه‌ها كه بایستی از خارج از كشور تهیه شود در كوتاه‌ترین زمان ممكن ارائه خدمت می‌كند.

مدیرعامل موسسه درمانی آستان قدس رضوی اظهار داشت: كلیه اطلاعات علمی داروهای جدید از منابع روز دنیا به صورت فارسی در سایت www.razavipharma.com قرار می‌گیرد كه علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایند.

وی با بیان اینكه طی ماه گذشته 10 هزار نفر به این سایت مراجعه كرده‌اند، متذكر شد: در این سایت اطلاعات داروسازان به صورت شبانه‌روزی در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.


منبع: آستان قدس رضوی

تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی